Největší kolekce RPG ke stažení

Válka konzolí - XBOX 360 vs Playstation 3 vs Wii - Diskuze

Která konzole a proč je nejlepší? Jakou doma máte a jakou byste si koupili? Který přístup které firmy Vám vyhovuje? A na čem si zahrajeme ty nejlepší hry?
Vkládání příspěvků do diksuze je momentálně zakázáno.
Reagovat
davesade | 2006-06-26 10:52:59
Deshien : To je myslím velice rozumný přístup, kterým se patrně nechám podobně inspirovat (PS3 kvůli MGS4 hlavně ;).
Reagovat
Deshien | 2006-06-26 09:58:59
moje dilema se vyresilo tenhle rok ,pokud teda vyjde si poridim wii hlavne teda kvuli hram GC a pristi rok upgrade pc nebot moje 2,6 uz u novych her zacina znacne pokulhavat ps3 prijde na radu jako posledni nez vyjde ff13 nebo gran turismo 5 stejne uplynou tak 2-3 roky a na ps2 je zatim dost rpg ktere sem jeste nehral
Reagovat
Deshien | 2006-06-15 20:17:30
Take se bude prodavat k ps3 blueray vypalovacka to jsem zvedavej zakolik a kcemu- pochybuju ze pujdou palit filmy , na mp3 je 25 giga zase docela az moc rekl bych mozna to co nahrajete z TV (jestli to teda pujde) ale na to by stacila i normalni dvd vypalovacka a ne na 100% mega draha BR mozna pujde pripojit obycejna vypalovacka pres usb pokud to teda sony nejak nezaridi aby to neslo
Reagovat
davesade | 2006-06-15 15:48:34
Heh, ono pojem "protivník vyteče v dlani" je celkem dobře dvojsmyslný ;). Nehodlám ale SONY nijak podcěňovat.
Reagovat
Deshien | 2006-06-14 23:41:24
během včerejšího dne se objevila zpráva o tom, že si společnost Sony u Amerického patentového úřadu zaregistrovala patent, který je sice poměrně divný, ale jeho potenciál třeba i pro herní využití je zcela zřejmý. Jde o to, že chytří vědci vymysleli speciální materiál ve formě jakého si gelu, který ztvrdne poté, co touto hmotou prochází slabý elektrický proud ve skutečně nízkých řádech, čímž se dostáváme k další výhodě takovéhoto řešení, a tou jest příjemně nízká spotřeba. V praxi to může vést například k tomu, že až skončíte práci se svým PDA, tak jej po vypnutí doslova srolujete do kapsy a odkráčíte za dalšími povinnostmi. Využitelná by tato technologie měla být i v herní sféře, kdy by kupříkladu ovladače mohly reagovat na to, kde se jich hráč dotýká nebo co se děje na obrazovce. Jako příklad je uváděna například možnost toho, že po porážce v bojové hře vám ovladač v ruce změkne, čímž by měl vyjádřit bezvládnost těla vašeho bojovníka. Pokud to tedy autoři vezmou skutečně vážně a přistoupí k tomu precizně, mohlo by se stát, že vám ovladač po ukrutné nakládačce v Tekkenovi zcela vyteče z dlaní :-) --clanek z bonuswebu
Reagovat
davesade | 2006-06-14 13:12:56
http://www.purepwnage.com/e32006.html
V druhé polovině celkem dlouhého videa je několik krásných ukázek Wii ovladače - doporučuji shlédnout!
Reagovat
davesade | 2006-05-31 16:31:03
Také trochu k věci:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=65201
Výtah:
70% japonců se těší nejvíce na Wii, 85% japonců si myslí, že je PS3 příliš drahá.
Reagovat
davesade | 2006-05-31 09:10:43
Samozřejmě musím dodat, že pokud by displacement mapping používal XBOX 360 nebo PS3, tak pochopitelně dosáhne ještě lepšího výsledku - jenom zatím žádná známá hra tuto technologii nepoužívá (masově), sází na prostý výkon - a tehdy může Wii vyrovnat. Praxe a čas ukáže, to je jisté.
Reagovat
davesade | 2006-05-31 09:00:55
Pravda je, že displacement maping je technologie v podstatě zastaralá - používala se v souvislosti s lowpoly technologií. Ovšem při zvýšené detailnosti této mapy to může vypadat skutečně mnohem lépe, než třeba Doom 3, který pododbnou technologii používá (low-poly model + bump, displacement ale nedělá bump, ale generuje geometrii).

A jak píše Geralt, některé věci na PS2 jsou opravdu ukázkou toho, jakého rozdílu lze dosáhnout s trochou umu (ono je to velice dobře vidět i na PSX).

BTW Shadow of the Colossus, Ico, MGS2+3 - všechno PAL - shánim ;).
Reagovat
Geralt | 2006-05-30 22:23:50
No ono je to uz videt na PS2, ze? Kdyz zacinala, tak se rikalo jak je grafika uzasna a co vsechno to dokaze. Ale proti tomu, co dokazali z PS2 vymacknout v Onimusha 4 nebo Shadow of Collossus, jsou ty prvni uzasne hry vlastne pekne bridilske.

Jde jen o trochu chytreho programovani. Jak se budou hry blizit limitum stroje, tak lini developri budou muset zacit zase premyslet.
Reagovat
davesade | 2006-05-30 20:49:21
Deshien : Jedná se o jinou technologii modelování prostorových detailů, která je méně náročná na výpočet. Něco jako dvě textury - ultra jemná a hrubá, které určují povrchocou nerovnost. Když je model daleko, použije se pro výpočet složitosti modelu hrubá textura, čím blíže, tím více se přidává geometrie na principu "zjemňování hrubé textury k jemné" (nárůst počtu polygonů). Zabírá to méně paměti a je to lepší než "pouhý LOD". Takhle bych to vyložil zhruba já.
Výsledek je ten, že tam, kde u PS3 nastupuje dokonalý model, nastupuje v případě Wii pouze dynamická textura - méně náročné na paměť a hrubý výpočetní výkon.
Nehodlám ale platit za odborníka či posuzovat, nakolik je výsledný algoritmus doopravdy méně náročný, ale vypadá to hodně dobře a dává to Nintendu do rukou možnost lepší grafiky, než bychom od ohlášeného výkonu očekávali.
Reagovat
Deshien | 2006-05-30 20:23:56
davesade : no ja nejsem moc technickej tip pocitac nemam dlouho a vetsina veci jak a proc funguje je pro mne zahada ale z toho videa sem tak nejak pochopil ze Wii dokaze zabrazit to same co xbox a ps3 na slabsim hardwaru ktomu vide se bohuzel neumim vyjadrit mozna nekdo kdo se tim zabyva by mne to mohl osvetlit----jinak prvnich nekolik komentaru z toho clanku neznelo moc nadsene
Reagovat
davesade | 2006-05-30 15:30:20
Ukázka Wii displacement mapingu - moc nice!
Reagovat
davesade | 2006-05-29 14:28:06
Ok, napravuji. A ještě jednou se omlouvám za komplikace způsobené technologií.
Reagovat
Deshien | 2006-05-29 14:26:44
prispevek sem psal ja - nevim jak se to stalo sorry odeslal jsem to normalne
Předchozí strana | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | Další strana

Firefox 2 Přidej RPGhry.cz na Seznam AddThis Social Bookmark Button
© RPGhry.cz, Všechna práva vyhrazena | Kontakt: info@rpghry.cz
Doporučujeme: BezvaData.cz - váš server pro sdílení dat