Největší kolekce RPG ke stažení

TeChNoLoGy rullez - co nás čeká za 3D enginy a na čem to poběží? - Diskuze

Klub pro nadšence nových technologií, mipmaping a gourardovo stínování je přežitkem, čím se pochlubí NEXT GENERATION hry?
Vkládání příspěvků do diksuze je momentálně zakázáno.
Reagovat
davesade | 2005-04-17 16:37:41
RuThaN : V tom výsledku jo :(. Na druhou stranu - kdo by se s tím páral?
Reagovat
RuThaN | 2005-04-15 17:23:43
davesade : GPU jsou ted i programovatelný, ale zhlediska programátora, už vidim jak hru bude takhle upravovat pro každou grafárnu.. Na to se každej vykašle a bude se používat mírně upravenej default.. Takže to zbyde na nějaký neoficiální ovladače a nebo Microsoft a ten se nepřetrhne se svym DirectemX..
Reagovat
davesade | 2005-04-15 16:55:50
RuThaN : To máš úplnou pravdu. Na druhou stranu - s nástupem GPU se začínají řešit tyto věci v rímci SW - resp. API a pak jde jen o brutální výkon grafického čipu. Fakt ale je, že se na HW výkon dneska děsně spolejhá - kdyby využívali paměť a výkon tak, jako třeba na Amize, tak ty hry dnes vypadají myslím o 100% lépe.
Reagovat
RuThaN | 2005-04-15 16:44:57
davesade : Jak sem psal, technologie se vyvijí přiliš rychle a programátoři, grafici se to prostě nestíhaj učit navíc je díky nerůznějším patentům nejednotná.. Vždycky se to nějak upytlíkuje a maximální využití HW, o kterym si mluvim v souvislosti se starou Amigou je v nedohlednu.. Vem si třeba Kyro, grafárnu, která nemodelovala části scény, který nejsou vidět, měla pomalej procák, ale stačila držet krok. Ale buď se to moc neprodálo a nebo to někdo koupil a žene nároky her úměle dál.. Proč si v každý hře máme logo Ati nebo Nvidia, protože de vo prachy..
Reagovat
davesade | 2005-04-15 15:22:07
RuThaN : Jsem viděl nějaký tech demo - dávali ho na CD k Ati kartě a docela uvěřitelný animace xichtu, i když ne dokonalý... taky jsou to dva roky ;).
Reagovat
RuThaN | 2005-04-12 15:34:31
No pořád si myslim, že enginyj sou jaksi moc napřed před schopnosti 3D grafik; kteří kreslí ty modely ono i těch 300k polygonů na objekt úplně stačí.. A aplikovat takovou mlhu a další efekty aby vypadly reálně, ale ještě větší alchymie.. Dle mýho poslední skutečně dobrej vynález je antiliasing, vyhlazování přechodí a ještě tak možná T&L funkce, ikdyž tam už bych tak nejásal.. Já sem furt zvědavej na ty reálný animace obličejů co už 5 let slibuje Ati a furt nic moc..
Reagovat
davesade | 2005-03-29 20:20:45
Aktuálně: Unreal Tournament 2006
Klikni pro obrázek
Reagovat
davesade | 2005-03-14 17:04:23
Aktuálně - U3engine:

MODELY POSTAV:
Klikni pro obrázek
Původní model se 2.000.000 polygony, z něhož se vygeneruje textura...
Klikni pro obrázek
...která se namapuje jako BUMP na low-poly model s 5280 polygony.
Klikni pro obrázek
Při spojení s difuzní mapou a nasvětlěním je tohle výsledek. Stejným způsobem (pouze menší počet polygonů) užívá i Doom 3 engine.

MODELY PROSTŘEDÍ A KRAJINY:
Klikni pro obrázek
Původní obrázek, tato scéna má mít více než 100.000.000 trojúhelníků...
Klikni pro obrázek
Pohled na scénu jako wireframe odhaluje, že díky pokročilému mapování je ve scéně přibližně 500.000 trojúhelníků.
Klikni pro obrázek
Editor na krajinu, minimálně pokročile vyhlížející.

EFEKTY, SVĚTLO, STÍNY, KOLIZE, FYZIKA:
Klikni pro obrázek
Vícenásobný zdroj barevných světel, průmětové soft shadows.
Klikni pro obrázek
Ukázka gravitačního působení a kolizního algoritmu. Všimněte si v podpaždí ležící figury - stále se "vnořuje" do "chapadla"...
Klikni pro obrázek
... k čemuž dochází díky tomu, že kolize nejsou počítány vzhledem k polygonům modelu, ale vzhledem k elipsoidním hitboxům, čili v kloubech těchto boxů může k prolínání dojít.
Klikni pro obrázek
Jednodušší objekty si mohou být zároveň boxem pro kolize, což je na této zdi hezky vidět.
Klikni pro obrázek
Kolize lze aplikovat i na particle efekty, což dává nové možnosti pro vodopády počítané v realtimu, na druhou stranu dle kolujících videí se to ještě musí doladit..
Klikni pro obrázek
A jako bonbonek volumetrická mlha s postavou selfshadow.
Zdroj: http://www.unrealtechnology.com/html/technology/ue30.shtml - včetně obrázků ve full kvalitě.
Předchozí strana | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |

Firefox 2 Přidej RPGhry.cz na Seznam AddThis Social Bookmark Button
© RPGhry.cz, Všechna práva vyhrazena | Kontakt: info@rpghry.cz
Doporučujeme: BezvaData.cz - váš server pro sdílení dat