Největší kolekce RPG ke stažení

TeChNoLoGy rullez - co nás čeká za 3D enginy a na čem to poběží? - Diskuze

Klub pro nadšence nových technologií, mipmaping a gourardovo stínování je přežitkem, čím se pochlubí NEXT GENERATION hry?
Vkládání příspěvků do diksuze je momentálně zakázáno.
Reagovat
davesade | 2005-12-13 22:04:12
A jejda, jsme zase u problému ;).

3D max je hadr, v něm bys takovýhle věci nevytvořil (jelikož v něm mám něco za sebou, tak bych tomu bejt tebou věřil - možná s nějakejma drahejma pluginama teda, pak možná). Takže Maya a ta je zase brutálně komplikovaná (ale nějaké jednoduché věci se v ní dají udělat ;). V praxi jde o tři věci - modelářský nástroj, renderovací nástroj a výpočetní stanici (a samozřejmě "umět to"). Modelování je obor na celý život a renderování je tak možná na dva životy, zejména s postupujícími technologiemi.

Vymodelovaného draka nasvítíš, rozanimuješ, osadíš texturami a vyrenderované obrázky vsadíš do předfilmovaného pozadí (pokud ho také nevytváříš v kompu).

Z hlediska pochopení modeláře je 3D MAX celkem jednoduchý, pokud zůstaneš u geometrických tvarů (vhodné pro baráky tak maximálně), také editor materiálů a základní renderovací jednotka je celkem solidní pro začátečníky. Ovšem i tak - osobně bych doporučil nejprve začít základy AutoCADu pro pochopení prostoru. A ještě předtím trochu deskriptivy neuškodí. A obecně nejlepší je hrát si s nějakýma věcma - časopis PIXEL mívá solidiní demoverze různých 3D studií a celkem solidní tutorialy.

Čekat ale lamersky, že za deset minut uděláš draka jak z Harry Pottera 4 (viděl jsem ho mimochodem) je slušně řečeno naivní. Co takhle na začátek prostě kouli na šachovnici? ;)
Reagovat
lopid | 2005-12-13 20:50:35
a neco jednodusiho?
Reagovat
Geralt | 2005-12-13 19:11:54
lopid - jiste. Maya a 3Dmax a par desitek silicon compu na vypocet :)
Reagovat
lopid | 2005-12-13 16:56:59
Nevim jestli to sem patri ale videli ste pottera 4?Ty sosky tech draku jak se pohybujou sou fakt bozi.Nevite v cem by se dalo vytvorit neco podobneho?
Reagovat
davesade | 2005-12-12 15:42:49
Stáhněte si tohle video:
Metal_Gear_Solid_4_Real_Time_TGS_PS3_DevKit_Demo_Eng_Subs.wmv
(Jestli někdo řekne, že to není odkaz, tak si to snad dokáže dát do googlu).
Opravdová ukázka PS3 výkonu, doporučuji shlédnout!
Reagovat
Spirit of Night | 2005-11-16 15:57:40
tak co voco de
Reagovat
davesade | 2005-06-20 09:31:37
RuThaN : Nejdivnější na tom ale je ten fakt, že Mayhem nejsou žádní nováčci nebo zelenáči, že už nějakou hru dělali (snad pro Take2)... divný.
Reagovat
RuThaN | 2005-06-19 14:34:16
Chválim, ten popisek tý slovenský RPG v novinkách, už má ty obě strany mince..Psali sme o tom tady, takže sem to vložil sem.
Reagovat
davesade | 2005-06-07 17:06:33
RuThaN : Microsoftu zrovna jsem nevěřil nikdy a stejně používám jeho operační systém ;). Ale to teď neřeším - jde mi spíš o to, že bez ohledu kdo jak podvádí - moc mne zajímá, co DOOPRAVDY vyleze ;).
Reagovat
RuThaN | 2005-06-07 17:02:59
davesade : No jestli se těm kecum opět dá většim, ano mohla to bejt podtaktovanej skutečnej stroj s mené procákama, stejně jako obráceně.. Zde je platí, kdo podvádí jednou, tak to neni naposled.
To máš jako ve skutečnym životě, kdo ti jednou zalže, už si tvou důvěru nikdy úplně nezíská. No jde o prachy a kvůli nim se dost lidí, neštítí ničeho..
Reagovat
davesade | 2005-06-07 08:20:48
RuThaN : Njn. V rámci dostupných informací je ale rozjásaný přístup všude - takže z toho moc negativ člověk nevytáhne...
Ještě k těm obrázkům - ony jsou kulervoucí, i kdyby byly počítány na dual G5 ;).
Reagovat
RuThaN | 2005-06-07 03:15:33
davesade : To je ten problém, jakmile totiž někdo nemá, ten rozjásanej přístup, ale ten chladší, tak už je to ten co všechno zavrhuje..
Reagovat
davesade | 2005-06-06 17:58:41
Nemáš zcela pravdu - dané předváděčky a informace, ze kterých jsem čerpal do blogu nepocházely z E3 + měl jsem k dispozici jen X360, nikoliv PS3 - navíc je nutné si uvědomit, že X360 pojede právě na těch G5, ale s rychlejší sběrnicí - jak jsem se dočetl, čili reálný výkon tady bude.
A taky je rozdíl "chladnější přístup k informacím" od "všechno zavrhnout" :). Ale to je už taková tvá libůstka ;)).
Reagovat
RuThaN | 2005-06-06 17:28:36
No těch recenzí sem moc nečet, většinou jsou tak krátké, tak z toho moc nemám, což je v tom množství asi pochopitelný.. No k těm novinkách, no musíš najít něco mezi řádky, podle indicií jako, že se ti koncept moc nezdá, že tý firmě moc nevěříš,atd.
Jinak koupám, že sem měl zase jednou pravdu, jak si tu mluvil o zaručeně pravejch screeshotech z nových konzolá a teď se ukázalo, že ten ještě nic neni. Což zas názorně demostrovalo výhody mého chladnějšího přístupu k informacím..
Reagovat
davesade | 2005-06-06 14:45:10
RuThaN : Já bych rád - ale ono to z novinek prostě nejde, protože jediné informace, jenž jsou k dispozici, jsou prostě "přehnaně pozitivní". Jakmile je ale k dispozici demo, je se čeho chytit, pak to výslovně napíši. A jinak mé recenze jsou myslím obecně celkem přísné, "rádoby objektivní", ne? Jinak samozřejmě pro obě strany mince jsem.
Předchozí strana | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Další strana

Firefox 2 Přidej RPGhry.cz na Seznam AddThis Social Bookmark Button
© RPGhry.cz, Všechna práva vyhrazena | Kontakt: info@rpghry.cz
Doporučujeme: BezvaData.cz - váš server pro sdílení dat