Největší kolekce RPG ke stažení

MMORPG - taky je hrajete nebo hráli byste? - Diskuze

MMORPG - Massive Multiplayer Online Role Playing Game
Hrajete? Hráli jste? Chcete hrát? Jaká je Vaše nejoblíbenější? Jaká byla Vaše první MMORPG? Proč je ještě nehrajete? V čem je výhoda a nevýhoda MMORPG?

Aktuálně: WORLD OF WARCRAFT - SAGA OF RYZOM - ULTIMA ONLINE
FREE Lineage 2 - DK Tech
Vkládání příspěvků do diksuze je momentálně zakázáno.
Reagovat
RuThaN | 2005-04-29 15:01:48
Tallim : Jak vytáhnout do uprostřed nějakýho guildovního domu a pokropit, jejich svanou relikvii by asi taky mělo něco do sebe a taky bych rovnou přidal plivání do xichtů..
Reagovat
davesade | 2005-04-29 13:26:23
Tallim : v jaký? Co třeba v MMORPG, to by bylo super...
Reagovat
Tallim | 2005-04-29 07:11:39
davesade : Už se v jedné hře oběvilo že když se včas začně tě to zraňovat :)
Reagovat
davesade | 2005-04-28 17:41:00
tekket : kotor je dobrý příklad k tématu - malý prostor, propracovaný a dává zdání prostoru mnohem většího...
Reagovat
davesade | 2005-04-28 17:40:09
RuThaN : To je hluboká pravda a důležitý fakt.
Reagovat
davesade | 2005-04-28 17:39:59
RuThaN : Právě králičí packa je dobrý příklad. Dodnes nikdo pořádně neví, k čemu je (je na pytel), ale je na ní hezké to, že se s ní hodně vyblbneš - je to prvek hry. Všichni jsme ji zkoušeli dávat do ruky, do batohu, do váčku u pasu a pak hodiny zkoušeli vliv v boji, při kouzelní atd a pak se donekonečna hádali, jestli teda je nebo není k ničemu. To do hry prostě patří - ale naráží to na tebou navrhovaný a mnou schvalovaný random - např. DAggerfall - tam si mohl pokecat s kýmkoli a zeptat se na cokoli, ale velice rychle přijdeš na to, že vyjma dějových postav jsou náhodní kolemjdoucí zdrojem nevalných informací - a přestaneš je oslovovat. To je jak jsem psal níže s realismem - hráč tu možnost má (alespoň tušenou), ale stejně jako v reálu ji prostě nevyužije - ve velkém světě samozřejmě. Jinak chození na záchod mi ve hrách taky chybí.
Reagovat
RuThaN | 2005-04-28 17:13:10
Kdyby vzal příbuzný žárn papírové prg tak tam se již mnohokrát ukázalo, že menší herní prostor je lepší. Zas co nadruhou stranu komp má přece jen lepší pamět.
Reagovat
RuThaN | 2005-04-28 17:11:18
Dave: Tak mě se líbí ten systém ale už né to, že se ty věci nedojí použít, to si řeknu že jsou zbytečný akorát mě to naštve, jelikož se je furt snažim někde použít. Mimochodem, už se ví k čemu byla v DM ta králičí packa? Talim: Sem přemýšel, že ty obyčejní a lidí, bych šli z části udělat prostým randomem, že by se prostě generovali témata z určitý možny a byla ty tu určitá možnost, že sem tam přimíchá i něco spešl, navíc by se tim jaksi zabezpečilo, že i každej nedůležitej normál, bude svym způsobem originál.. A díky určitýmu natypování npc, by si v stejnejná hláška mohla být řečeno trochu jinnými slovy. Akorát by teda hra směla bejt namluvená, jelikož nějaký modulování zvuku podle napsanýho textu a stylu hlasu v reálnym čase, asi furt je zatim jen sen, ikdyž kdoví kdo s tim přijde první myslim, že je to nevyhnutelný. tekket: No to kromě toho chození na záchod, mě všechno baví, ale ten komu v DM neumírali někdy postavy hladem a žítní to asi nikdy nepochí jaký to mělo kouzlo. No já sem takovej hrní fanatik, že by mi asi nevadilo mít doma nějaký Smradobedny, který by dělali vůni hnijící mrtvoly nebo smrad rozkvetlého pole.. A ještě při zásahu bych moh dostávat elekrický šoky. I takový hráči jsou a ukazuje to např. počet HC postav v Diablu2, který jednou chcípli a byl Game Over.
Reagovat
Tallim | 2005-04-28 16:56:01
tekket : no věc názoru, já osobně mám radši rozlehlý svět
Reagovat
tekket | 2005-04-28 15:00:53
Tallim : Ovšem jde o to zda ta kvantita nabízí nějakou kvalitu. Na co je město s deseti tisíci npc, když 99 procent z nich reaguje omezeně, toporně a zpravidla úplně stejně respektive v rámci nějakých třeba deseti vygenerovaných typů. Je to nuda, když většina postav ve hře je jen variací jedný a týže postavy. To radši dám přednost méně postavám, které působí více živě a méně genericky. Já se rád potloukám, ovšem zároveň potřebuju určitou frekvenci nových zkušeností a narušování stereotypů. Velký svět ještě sám o sobě není plus. Star wars KOTOR nabízejí vcelku omezený prostor, vymezený jen tím co potřebuješ pro příběh/plus se tam vejde pár postranních questů/, ale díky tomu zase má hra spád, má spoustu skvělých dialogů, kde se skutečně odvíjí příběh, prostě pohoda, ten zbytek světa si z těch informací ve hře dokážu skvěle představit, i přes tu omezenost to působí živě.
Reagovat
tekket | 2005-04-28 14:50:54
RuThaN : pro mě je ve hře důležitá určitá vyváženost, dělat hru extrémně realistickou je podle mě cesta mimo mísu, spousta realismu často zhoršuje požitek ze hry, nedostatek realismu v určitých záležitost ovšem dělá totéž. Tím chci teda říct, že bych realističnost neřešil tolik jako co nejlepší hratelnost. Například nutnost spát, jíst, pít, svítit a čůrat je na první pohled zajímavá, ale nakonec to je jen otravná rutina. Když už něco takovýho do hry dávat, tak ve spojení s něčím co skutečně baví...například obstarávání potravy lovem zvěře. Co mě ale taky dost nebaví je prostředí, který nereaguje, je jen plný dekorací beze smyslu...třeba ve scifi různý terminály, který jsou jen jako dekorace. To nepotěší. I kdyby měla být odezva jen komentář hlavního hrdiny ve stylu duke nukem..aspoň něco, to hru dělí čerstvější a dobře poživatelnou.
Reagovat
davesade | 2005-04-28 12:53:02
RuThaN : podle mne můžeš srovnávat podobné (alespoň typově) věci, tedy ne kočku se psem, ale kočku s jinou kočkou. A opravdu si myslím, že v tomto smyslu je Tolkien kočka a Howard pes.
Jinak k tvé zajímavé otázce - libí se mi, když hra "naoko" dává možnosti, které ale nemáš šanci ve hře nějak prakticky uplatnit a proto samotný hráč se soustředí jen na podstatné NPC a předměty - velice podobně to má třeba Ultima 7+8...
Reagovat
Tallim | 2005-04-28 11:01:22
Časem se někdy stane že zjistíš že postava z prvu zdá se nedůležitá a nik nejak zvlláštní, ale může se stát že tomu tak nakonec nebude
Reagovat
Tallim | 2005-04-28 11:00:43
RuThaN : No RPG hry mají taky jednu dobrou vlastnost a to je že dohrání RPGčka trvá strašně dlouho ve srovnání z nějakou střílečkou. A klade se důraz na Role play, či tak nějak u onlinovek. Což snad popisovat nemusím. Dále k těm NPC když přijdu v nějakým RPG do hlavního města. Tak je dobré když tam prostě je dost lidí, i když ti každý prostě nemusí říct něco důležitého, nedovedu si představit hlavní čtvrť nebo náměstí v hlavním městě jen z jednou NPC nebo tak nějak. Prostě ti lidi tam patří a dle mě jsou u RPG nezbytnou součástí i ty nedůležité postavy
Reagovat
Tallim | 2005-04-28 10:56:26
davesade : v tom souhlasím, já jsem cestovatel, rád cestuji a procházím. Proto mám rád RPG a obzvláště MMORPG, kde prostě ty postavy tvoří hráči takže vždy když se někam vrátíš jsou tam jiní lidi.
Předchozí strana | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | Další strana

Firefox 2 Přidej RPGhry.cz na Seznam AddThis Social Bookmark Button
© RPGhry.cz, Všechna práva vyhrazena | Kontakt: info@rpghry.cz
Doporučujeme: BezvaData.cz - váš server pro sdílení dat