Největší kolekce RPG ke stažení

MMORPG - taky je hrajete nebo hráli byste? - Diskuze

MMORPG - Massive Multiplayer Online Role Playing Game
Hrajete? Hráli jste? Chcete hrát? Jaká je Vaše nejoblíbenější? Jaká byla Vaše první MMORPG? Proč je ještě nehrajete? V čem je výhoda a nevýhoda MMORPG?

Aktuálně: WORLD OF WARCRAFT - SAGA OF RYZOM - ULTIMA ONLINE
FREE Lineage 2 - DK Tech
Vkládání příspěvků do diksuze je momentálně zakázáno.
Reagovat
Geralt | 2007-02-08 20:21:16
Mimochodem, k valentynu pripravil Mythic jejich verzi cupidu. Ja nevim, ale nejak tu lasku z nich necitim :)

Mimochodem, ten plast je jejich odmena za nejaky quest :)
Reagovat
davesade | 2007-02-08 19:48:50
Geralt : Chválím velice! Díky, mrsknu to tam asi zejtra, teď jsem unaven.
Reagovat
Geralt | 2007-02-08 19:32:06
A jo Dave, pokud to chces hodit na uvodni stranku, klidne :) Je tam i diakritika, vsiml sis? :)
Reagovat
Geralt | 2007-02-08 19:29:15
Dark Age of Camelot US (nevím jak to bude v evropě) bude možné pořídit ZDARMA včetně datadisku Shrouded Isle, Atlantis a Catacombs. Pokud vyzkoušíte trial a bude se Vám líbit, můžete se pouze zaregistrovat k placení měsíčních poplatků a budete mít přístup k těmto datadiskům. Tím se dostanete k dostatečně širokým možnostem rozvoje a výbavy postav, abyste nebyli za otloukánky v bitvách proti hráčům. :) Pokud už hrajete a chybí Vám právě Catacombs, můžete si jej také zdarma stáhnout.

Datadisky Darkness Rising a Labyrinth of the Minotaur bude i nadale třeba koupit.

Zároveň je zajímavá zpráva, že EA očividně do DAOC stále cpou peníze. V průběhu roku 2007 má být mohutně aktualizována grafika a uživatelské rozhranní, aby hra obstála v konkurenci současných MMO. Mythic také dělá a připravuje podstatné změny v jednotlivých povoláních a herních mechanizmech vůbec. Podle toho, co jsem dosud četl, jde hlavně o změny snižující časové prostoje mezi jednotlivými boji (zkrátka odpočívat budete muset minutu místo deseti, aby se vám doplnilo zdraví a mana) a vybalancování dovedností tak, aby pokud možno nebyla žádná specializace naprostým omylem.

Připravují se také mohutné změny v pohraničí, jsou měněny designy hradů, mostů a věží – stěžejním bodem je odstranění žebříků (aspoň tam, kde je to možné a logické), což bylo přijato fanoušky s nadšením. On žebřík je docela nepříjemná past, kdy se nemůžete bránit… Hrady by měly lépe reflektovat jejich úroveň a odměnit tak guildy, které se rozhodnou vrazit do hradu čas a prostředky, aby jej dostali na úroveň 5 od hradů, kde chtěj mít guildy hrad a víc je nezajímá…

Poslední velkou změnu mají být PETS. Ještě jsem nepostřehl co vše se má měnit, ale už nyní jsou mnohé změny – více dovednosti, možnost volby zbraní a tím pádem i stylem ůtoků vašich vykouzlených monster a pomocníků a jiné. Opravdu doufám, že Mythic umožní Druidům lepší využití jejich společníků (i když léčitelé z Midgardu by asi protestovali).

Změn je hodně a obávám se, že se v dubnu, kdy by měly první větší změny přijít, na chvíli vratím k DAOC, aspoň tedy k US verzi...

Perlička na závěr – podle informací, které zazněly ve fóru na www.gucomics.com se EA snaží usilovně urvat kus z MMO koláče a její hlavní zbraní, jak jinak, by měl být Warhammer On-line. Od té doby, co EA koupila Mythic, stoupl počet vývojářů, pracujících na Warhammeru, z původních cca 50ti na neskutečných 150! Jestli chlapci nezhloupli a dobře si Warhammer promysleli, máme se asi na co těšit. Teď jen, aby EA nezkrátila betatest jako to udělalo SOE u Vanguardu…

Zdroje: Camelotherald
Videozaznam DAOC roundtable
Gucomics forum
Reagovat
Tallim | 2007-02-07 19:57:37
Geralt : no mě lineage docela po vzhledové stránce uspokojoval, ale ostatní věci byli bohužel už horší :(. NO Zase jsem nehrál Vanguard tak nemůžu srovnávat....
Reagovat
davesade | 2007-02-06 22:25:55
Geralt : Zrovna v Libeage, když si vzpomenu na architekturu Orčí, Elfí, Dark Elfí a Trpasličí výchozí vesnice...
Reagovat
Geralt | 2007-02-06 21:13:37
Tallim - no nevim, me ty mesta prijdou takova stejna.. Jine prostredi, jine rasy, ale podle jedne sablony... Zrovna Lineage 2 v tomhle moc nevynika.

Zkusim to rozepsat pozdeji. Nejde jen o mesta, ale i o zpusob hrani na nizsich urovnich (uvidime pozdeji, jak to bude vypadat). Zkratka mam nutkani zkusit co ktera rasa provadi :)
Reagovat
Geralt | 2007-02-06 21:11:23
Na Final Fantasy Power maji u Final Fantasy XI asi 25minutove ingame video od Mrnouse :) Znovu me to presvedcilo o tom, ze co se designu tyce, je FFXI nejlepsi mezi MMORPG. Ani clovek obcas neveri, ze kouka na jednoduchou grafiku...
Reagovat
Tallim | 2007-02-06 20:49:59
Geralt : no nevím taky se mi zdá, že v onlinovkách jsou města různá, viz. Davem zmiňovaný Lineage
Reagovat
Geralt | 2007-02-06 16:41:52
No, co jsem zapomel zduraznit je, ze snad krome FFXI jsem nenasel TAK rozdilna mesta. Vetsinou ty mesta maji podobnou strukturu a architekturu, tady ne... Nekdy je to problem, kdyz clovek hleda obchod se zbranemi, pravda, ale je to rozdilne. Jednou zacinas vlastne ve funkcnim meste kde se rozkoukavas, jindy jsi vrzen doprostred najezdu na nepratele imperia aby ti za chvili byla dana moznost odcinit sve ciny atd.

Proste ted dojem neni typu jsem v jine vesnici/meste, ale jsem v jinem svete...
Reagovat
davesade | 2007-02-06 16:34:06
Geralt : Tohle má snad kažné MMO ne? Teda Lineage, Wow a Eve určitě ano ;).
Reagovat
Geralt | 2007-02-06 16:24:11
Tak jsem vcera asi hodinku vytvarel nove postavy ve Vanguardu, nez jsem upadl do komatu a je tu dalsi drobne plus - ruzna startovaci mesta pro ruzne rasy drzi tu hru zajimavou. Pokud si nevybirate tu samou rasu, tak zacinate v jinem meste za jinych podminek a v jine architekture. Treba kocici lid zacina v jeskyni oblezene temnymi tvory a kdyz se probojujete k teleportu zpet do mesta, tak vas ceka mesto jak z aladina. Lesni elfove zase ziji na stromech, nomadi maji cast questu spojenou, jak jinak, se svymi konmi... proste nelze se nudit... skode jen, ze mam pouze 8 slotu na postavy :)
Reagovat
davesade | 2007-02-05 19:48:20
Geralt : Přesně tak, to by bylo opravdu super.

A ta provázanost by byla super. V níže popsaném příkladu, kdy bereš někoho do party může být jeho podmínkou účasti na akci splění další mise, kterou on dostal od někoho jiného - takže zadavatel nakonec dostane hlášení o splnění od někoho úplně jiného. Underground s vlastním životem, podsvětí a Mafie - super! ;)
Reagovat
Geralt | 2007-02-05 18:18:05
Takhle nejak jsem si predstavoval Shadowrun online :) Zaznamy o tobe ulozene pekne v siti, ale kdyz chces, muzes to zkusit hacknout. Informace o nejakem malem obchudku nebude tak tezka, ale hacknout nejaky major pruser u spolecnosti, nebo vymazat zaznamy o tom, ze jsi zradil, to bude pekne zaledovane.

Jenze to jsou ktere potrebuji 3 zakladni veci: Jasnou predstavu co chceme, dobry a velky tym, ktery umi veci delat pro hrace (tj. UI tak, aby bylo snadno pochopitelne, nezatezovat hrace vice informacemi nez je nezbytne nutne) a hodne trpeliveho producenta, ktery tymu poskytne dostatecny prostor pro tvorbu.

Vubec Shadowrun by pro tohle byl jako delanej, vsechno to obchodovani, questy pro ruzne korporace atd...
Jenze to by chtelo taky par novych pristupu, jako unikatni velke questy, vyvoj sveta atd. Bylo by blbe, abychom ukradli nekde data jen proto, aby byla ukradena znova nekym jinym. A znova.. a znova... Dokazal bych si ale predstavit, ze by byly ukoly s moznosti pvp, kdy by ten ukol mohlo dostat vic tymu, ale dokoncit jen jeden.

Uff, no, je to hezke sneni :)
Reagovat
davesade | 2007-02-05 17:25:02
Geralt : Jako jasně, mně se jenom teď před očima vyrojila velká tabulka na smlouvy - jakési velmi rozšířené obchodování, kde by byly sloty na předměty / splněné questy / peníze... a na druhé straně bude to samé opozitní guildy.

Představ si questy navržené tak, že jej nemůžeš sám od sebe splnit - např. bys v roli vampíra měl něco udělat na přímém slunci. Musel bys najít někoho, kdo to udělá za tebe a udělat s ním systémovou smlouvu. Dal bys mu svitek se zadáním questu a peníze, on by se zavázal, že ti vrátí třeba do tří dnů svitek zpátky s razítkem, že je mise splněna. Kdyby to neudělal, klesla by mu reputace a každý by si mohl dohledat, proč tomu tak je. Že by se tím pádem mise stala nesplněnou je jasné, klesla by reputace i tobě u zadavatele a šel by ses pomstít - třeba v partě s někým, koho daný člověk také podrazil.

K tomu si přičti možnost za úplatky odmazávat své hžíchy v kostele nebo u soudu - čistě NPC aktivita, kdybys prostě podmázl systém a nikdo by nemohl dohledat, že jsi něco zvoral / zradil.

Možná je to blbost, ale úplně to mám před očima, na tom by šla založit nová hra, docela se mi ta vize líbí - taková polosystémovaá interaktivita mezi hráči novou formou...
Předchozí strana | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | Další strana

Firefox 2 Přidej RPGhry.cz na Seznam AddThis Social Bookmark Button
© RPGhry.cz, Všechna práva vyhrazena | Kontakt: info@rpghry.cz
Doporučujeme: BezvaData.cz - váš server pro sdílení dat