Největší kolekce RPG ke stažení

MMORPG - taky je hrajete nebo hráli byste? - Diskuze

MMORPG - Massive Multiplayer Online Role Playing Game
Hrajete? Hráli jste? Chcete hrát? Jaká je Vaše nejoblíbenější? Jaká byla Vaše první MMORPG? Proč je ještě nehrajete? V čem je výhoda a nevýhoda MMORPG?

Aktuálně: WORLD OF WARCRAFT - SAGA OF RYZOM - ULTIMA ONLINE
FREE Lineage 2 - DK Tech
Vkládání příspěvků do diksuze je momentálně zakázáno.
Reagovat
RuThaN | 2005-05-27 21:06:58
davesade :
No ten tvůj příměr kulhá jelikož, hráč skutečně hraje za postavy, jelikož sám asi tak namakanej a nebo v kouzlení schopnej nebude a je hlavu vod hry prostě neodělíš, jelikož ikdyž hraješ za orka asi nebudeš prodat něci tam kde ti daj nejmíň a tak to tedy musí bejt i v boji, prostě jde jen o tvůj vlastí rozum a rychlost. Což michodem naráží na to, že dávat do jakékoliv rpg hry vlastnost inteligence je velmi problematické.
No ono jde o to, že bych v je hře nebudeš killit a schánět věci, tak to budeš mít jen jako chat a nebo simlulátor rybaření viz WoW, neznám nějakou onlinovku, kde by byla zábava bez killení, v UO snaha byla stejně to prostě byla nuda. No jen tak mezi námi, koho by bavilo, celej den sedět a tlachat ve virtuální hospodě nebo dřít na virtuálním poli, každý se chce stát hrdinou nebo antihrdinou..
Tallim: Já to taky killim, prostě na naše území nemaj lízt a hotovo, navíc jsou to samí přiteplený elfouni..
Reagovat
Tallim | 2005-05-27 16:50:18
Já mám Rád PvP a proto bez milosti kiluji ve WoW hráče hordy, přeci jen je ta hra na tom založena, level nelevel, jdu do něho :), občas chcápnu, občas vyhraji :) a když se ten nebrání, je to jeho problém, nemám z nikým slitování :)
Reagovat
davesade | 2005-05-27 16:04:45
RuThaN : Tady je podle mne dvojí problém.
1) zaměření samotné hry - Quake je zaměřen na schopnosti hráče, které se časem hraní zvyšují, což je logické a pochopitelné, v podstatě v Quake se hráč vžívá do postavy o to lépe, že jeho rychlá ruka a prst na spoušti je 1:1 ta samá hra a prst na spoušti ve hře. Ovšem v RPG obecně se nejedná o porovnávání schopnosti hráčů, ale postav - v ideálním případě tahově (tam se projeví schopnosti postav v rámci statistiky a navíc i hráčův úsudek taktiky), takže bez ohledu na ping mají všichni stejnou šanci.
2) zaměření samotného hráče - nechci nějak přehánět, ale myslím, že hráč, který si chce hru užít, vychutnat a opravdu zahrát, tak se boostingu nevěnuje a s tím také autoři podle mne autoři počítají. Oproti tomu item hunting a boosting je spíše posedlostí než hraním. "Být nejlepší" je prostě hnacím motorem mnoha hráčů (v tomto případě "bohužel") a to hru samotnou kazí. Přesto je to charakteristický znak současných mmorpg - kostra dost mdlá a liší se to jen jmenovanými vlastnostmi, což není šťastné.

Mám v plánu teď rozjet nějakou onlajnovku dlouhodoběji a uvidím, jestli podlehnu item huntingu a boostingu... ;)
Reagovat
RuThaN | 2005-05-27 15:45:29
davesade : No stim boostování, jasně ono se to zpomalý, ale někdy ve fázi má 50x víc životů než na začátku, minimálně pětkrát vyšší sílu atd, je to prostě hloupost na papíře tohle neni, aspoň v těch lepších hrách a zvýšení z skvěle vypracovaného skillu na skvěle+1 jedna stojí tolik expů, že je lepší je věnovat jinam. Porblém je, že když vyhodíš boostovaní a neustálou diablofilní honbu za věcma a expoma, zbyde ti ohlodaná kostra, které se ukáže nepříliš zajímavou..
Myslim, že Quake je klasickou ukázkou hry, kde nejsou žádný expy, ale přesně může být mezi hráčema velkej rozdíl.
Vim, že s tim pingem je to nutný zlo, ale u Quaka to taky jde, holt si to nezahrajou všichni, ale ty co jo, tak aspoň pořádně, ale o to aby bylo něco pořádně nejde, jde přece jen o prachy. Docela pěknej boj po sílit s chladnejma zbraněma sem viděl snad jen v Rune, ale to zas nebylo žádný rpg..
Reagovat
davesade | 2005-05-27 12:42:46
Gandi : To je pravda, ale zase je tam pohoda, byl jsem tam pár týdnů a jako bez problémů, je to spíš hezký, než nějak brutálně hratelný pro závisláky, řekl bych odpočinkovej shard ;).
Reagovat
Gandi | 2005-05-27 12:26:38
Ruthan: Priznavam , ze je to spis akedemicka otazka .
Davesade: Dival jsem se na strankach morie na prohresky - LOL .
Maji tam pekne nedutklive GM.
Reagovat
davesade | 2005-05-27 09:00:24
RuThaN : recenzi přidám brzy, mám moc práce v práci a doma moc nejsem :(
Ono pojem "funkční PvP" je zavádějící - definice rozhodně neexistuje - v současné době skutečně nejsou možnosti pingu tak dobré, aby dese tisíc hráčů dělalo fight jako Tekken (uvidíme co Conan). Proto bych řekl, že současný systém je v rámci možnosti opravdu funkční, protože světe div se funguje a docela dobře.
Vedle toho je nutné si uvědomit, že hráči MMORPG nechtějí zpravidla fantasy Quake, já osobně realtime souboje příliš nevyhledávám, protože bez ohledu na kvalitu mých reakcí jsem omezen hardwarem - nechci, aby se v PvP porovnávali schopnosti hráčů, ale schopnosti postav - to je velký rozdíl proti Quake a Tekkenovi - proto je stávající systém maximálně funkční.
Tím ale nechci říci, že realtime souboje jsou špatné, to ne, ale většina MMORPG tak není koncipována, třeba se těčím na Tacticu Online, tahové souboje v MMORPG mne lákají.
Ad boostování - je to tak, ale přiznám se, že jsem současné MMORPG nehrál nikdy tak dlouho, abych boostingu propadl - každopádně - jsem myslel, že čím lepší jsou postavy, tím těžší je vycičit je výše??? (Už od dob DM)
Reagovat
davesade | 2005-05-27 08:35:46
Gandi : UO svět je dobrá Moria (http://www.moria.cz.
Reagovat
RuThaN | 2005-05-27 03:36:49
Gandi : No tenhle názor má spousta lidí. Já sem se nad tim zamýšlel mockrát a řešili sme to i na nyxu v mym klubíku a teď v tý recenzi na WoW emu, kterou Dave už marně dva dny přidává.. Bez funkčního PvP prostě svět nemůže bejt dobrej a vyváženej, ale podle mýho to s vysokym pingem prostě nejde udělat, takže boj neni vo schopnestech, reakci atd a o úmění jak hrát, ale suše o nabušetosti postavy, lineární nezajímává nuda. Takže lepší zůstat u Quaka, ona pokud budou mít všichni ping pod 100 s většim je to bude diskonektit, tak můžeme mít pěkný šermířský souboje nebo fajty alá Tekken, když to přeženu..
Dalším problémem je to že postavy v onlinovkách se boostujou nechtuně rychle, hrajete dva dny a ste 10x silnější než na začátku a postavy jsou děsně nevyrovnaný, podle mě kdyby po měsíci hry měl hráč, všechny skilly dvojnásobný tak je to až,až..
Problém je, že tohle zběsilí boostování, už tu máme od dob Dungeon Mastera, hráče to strašně baví, že maj nabušený postavy a že boostujou a že když u toho projedí nejvíc hodin, tak jsou největší kingové. Prostě zvýšení něčeho o bodík musí být svátek.
Dofouvám, že ste mě pochopili, jestli jinak sme v pěkné hashi..
Reagovat
Gandi | 2005-05-26 21:48:56
Dovolte mi jednu velmi, velmi subjektivni poznamku :" PVP je zhouba mnoha MMORPG ." RPG znamena role playing game .Tak proc mne nekdo nuti do boje s jinymi hraci . Proc jsou na mnoha MMORPG serverech lide nuceni ucastnit se nejakym zpusobem konfrontace s jinymi lidmi ? Pozor : PVP k MMORPG patri ,ale proc kurva po dnu v robote , kde se musim hadat s lidmi , v dobe , kterou venuji relaxaci na pocitaci se musim vztekat nad PK , kteri jeste ktomu pouzivaji nejaky novy vychytany program na instant kill . (Pro diablo servery takovy program existuje a videl jsem stranky , kde se jeho uzivatele chlubi "trofejemi", pocta obeti jsou v radu 1000. ) Jeste jednou upozornuji , ze nejsem proti PVP jako takovemu ... Spoustu PK jsem osobne a bohuyel se ukazali jako fajn lidi ... Ale kvuli pvp byli v hrach , ktere jsem hral zrusene super veci , ktere PK zneuzivali popr. naduizivali a neslo o bugy! Na rade servrech jde o blbost GM , ze tohle umoznuji , pod dojmem , ze lide to chteji . Vysledoval jsem takovou zajimavou vec , na rade serveru pvp komunita neni ani tak pocetna jako hlasita a oprskla . Proste maji tu prubojnost (Ono zautocit na jine hrace neni jen tak .)
BTW: Nevite , kde sehnat nejaky udelany svet pro UO ? Myslim sphere ,pol atd)
PS: Tahle myslenka ve mne dozravala dhlouho a vyznamne ji urychlilo 5 piv . :)
Reagovat
Tallim | 2005-05-26 11:06:44
No poznáš to tak že vypadá jako normální hráč ale má level 255, a zevuje se před tebou jako dědeček hříbeček a když mluví má před jménem třeb Blev:a text co mluví

Přivolal ho na nás jeden taure, pač jsem ho v dungu sejmul, no jsem ali, tak co PvP servr to je, tak tam na nás naběhl Hordový GM a apak sme snim kecaly a respawnoval nám potvory, které v fungu měly být a nebyly :)
Reagovat
RuThaN | 2005-05-25 20:35:14
Tallim : Potkal Gmka, jak je poznáš a co řikal, maximálně to rozveď, jo je to nějaký divný, bych chtěl trošku nahlédnout pod pokličku..
Reagovat
Tallim | 2005-05-25 20:04:58
RuThaN : jo zkoušel jsem to :(, no dneska daly novou databázi, která hodně věcí zhoršila se mi zdá, no snad to změní. JInak jsem dneska potakl dva Gmka a blbly sme v prázným dungu
Reagovat
RuThaN | 2005-05-24 16:37:01
Tallim : No to je divný, Alt Tab zase zpátky chodí, zkus to potom reistalu, to je soft problém..
Reagovat
Tallim | 2005-05-24 07:33:24
no icq zapínám pár krát denně, ale zase hovětšinou hned vypínám, když tak napiš já ti odepišu až budu online, mě totiž ICQ zhodí hru na lištu a pak se nedostanu zpět :(, nohold šunt komp na tohle, malo ramky
Předchozí strana | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | Další strana

Firefox 2 Přidej RPGhry.cz na Seznam AddThis Social Bookmark Button
© RPGhry.cz, Všechna práva vyhrazena | Kontakt: info@rpghry.cz
Doporučujeme: BezvaData.cz - váš server pro sdílení dat