Největší kolekce RPG ke stažení

MMORPG - taky je hrajete nebo hráli byste? - Diskuze

MMORPG - Massive Multiplayer Online Role Playing Game
Hrajete? Hráli jste? Chcete hrát? Jaká je Vaše nejoblíbenější? Jaká byla Vaše první MMORPG? Proč je ještě nehrajete? V čem je výhoda a nevýhoda MMORPG?

Aktuálně: WORLD OF WARCRAFT - SAGA OF RYZOM - ULTIMA ONLINE
FREE Lineage 2 - DK Tech
Vkládání příspěvků do diksuze je momentálně zakázáno.
Reagovat
davesade | 2005-11-23 17:18:32
Geralt : O tom mluvim, o tom mluvim ;).
Reagovat
Geralt | 2005-11-23 17:06:15
Co se pribehu tyce, tak jo, GW ma solidni pribeh. A je nejen vypraven, ale se i odehrava a leckdy proste uslysis (teda prectes si, pac postavy nemluvej ;) ) rozhovor, ktery se te ani netyka.

Ale nic takoveho jako pripravovany Oblivion :)))
Reagovat
Geralt | 2005-11-23 17:03:15
ad BTW - prave takove situaci patri "Nebo dobre, podle toho, co te zamestnava" dovetek :)
Reagovat
davesade | 2005-11-23 08:35:47
GW - právě princip Diabla, jenž je NCsoftu vlastní, mi přijde dost nešťastný, takže jsem je časem tak trochu zavrhnul. Zajímalo by mne ale, jaký to má příběh, jestli pod tímto termínem rozumíme alespoň podobnou věc.

AO docela uvažuju, je to scifi, originálně vypadající, mající vlastní styl, ale to je o tom no - základní verze zdarma ;). Když free, tak free i s chlupama (pokud možno).

Ad soulož vs MMO - nooo, asi jsem hrál jiná MMO

BTW - je lepší pařit nebo souložit? To je totiž také velká odpově%d na téma "když nenajdeš denně 90 minut na hraní, tak není něco v pořádku" ;).
Reagovat
Geralt | 2005-11-22 17:09:39
guild wars - neplatis nic, je to na principu Diabla. Zajimave skilly, moznost mit jen 8 schopnosti do mise nuti ke slusnemu strategickemu premysleni, pribeh je take fajn. Ale osobne me to zacalo trochu nudit, plus MMO je to jen ve mestech, zbytek sveta je instantni pro groupu, tj. spoluhrace nebo pocitacem ovladane NPC si musis nabrat ve meste.

Dalsi pak Anarchy on-line, zakladni verze zdarma :)

Ja nemyslim, ze nejaka MMO bude platit od hodiny. Ono by se jim to nevyplatilo, pocitaji konecne s tim, ze hrac vyuzije jenom urcity zlomek zaplaceneho casu. Kdyby vsichni platili za to, co skutecne hraji, tak by poplatky byly vyssi, aby se to vyplatilo.

A co se te souloze tyce - nemluvim o oddalovani, ale ukonceni. RPG ktere musis utnout na cely den ci dva je peknej opruz. A MMO to umi taky, treba nedavno jsem se nemoh dockat, az toho sveho Jediho privedu pred Jabu nebo konecne se kvalifikuji pro lepsi lod :)
Reagovat
davesade | 2005-11-22 14:33:50
Dobrá, proč tedy přesto tyto hry nehraji, i když tvé argumenty jsou rozhodně užitečné!

Příběh MMO pravděpodobně nikdy nedosáhne kvality singlu. Není to questama, to je podružné, tady jde o ten pocit, že něco začneš a něco (byť za dlouho) skončíš. To MMO z principu vylučuje (současné, do budoucna nevidím tak daleko). To je opravdu bod dolů. Ve vší úctě pochybuji, že by matrix online nabídl více. FF11 zní nadějněji, ale nemohu srovnávat, takže z mého hlediska jako by nebylo.

Nesouhlasím tak docela s přirovnáním přerušovaného hraní k přerušované souloži. Oddalováním vrcholu se jeho intezita jen zvýší. Jak se dycinky těším domů na pokračování příběhu mého hrdiny... což ve mně MMO díky slabšímu ponoření prostě nevyvolá.

A pak samozřejmě poslední věc - nemám čas každý den a jindy mám čas dva dny v kuse - takže pominu-li samotný fakt placení zmíněných produktů, jsem u toho, že si je nemám šanci užít, account mi vyprší dříve, než se k tomu pořádně dostanu. Nějaké MMO, kde by se platily poplatky za vskutku odehrané hodiny třeba?
Reagovat
Geralt | 2005-11-22 13:42:38
Jo co se pribehu jako takoveho tyce, nejake dejove linie.

Matrix On-line nabizi world-wide pribeh, ktery se rozviji a hraci se na nem podili. Final Fantasy XI zase nabizi pribeh i primo pro jednotliveho hrace, uzasne tam maji udelany in-game animace, kdy se vytvori mistnost jen pro tebe, tam se preneses, odehraje se pribeh a pak jsi zpet v groupe. A ten pribeh je zajimavy, to jo.

Pribeh mel i Acheron's call 2. U pribehovych MMO je ale problem jak to vyladit, aby to reagovalo aspon trochu na akce hracu. FFXI to obesla a asi je to i nejlepsi implementace.
Reagovat
Geralt | 2005-11-22 13:39:32
SWG je v soucasne dobe dosti o levelovani, bohuzel puvodni pavouk dovednosti zmizel.

Co se pribehu a podobne tyce, je prave EQ2 pozitkem. Tuny a tuny questu, od klasickych zabij, dones, zabij a prines atd... po sberatelske, kdy hledas veci do sbirky, legacy, ktere ti krome XP daji zajimave predmety na vyzdobeni bytecku. Pripocti namluveni postav a je to hra, ktera ma solidni kvalitu i jako single player.

Co se her rychlovek tyce, City of Heroes je hra, delana se smyslem pro lidi, co maji malo casu. Krome Task force jsou mise celkem kratke a neni tam honby za lepsim vybavenim. Mise v posledni dobe zacaly byt i ruznorodejsi :)

A co se guildy tyce - nemusis jen zakladat, muzes se i nekam pridat a uvidis. Navic hry jako EQ2 a COH/COV umoznuji hracum na vyssich urovni snizit svoji uroven, takze muzete jit lovit spolu. U COH to funguje i opacne, muzes jako sidekick zvysit svoji uroven az o jednu niz, nez je tvuj mentor. Pak mate moznost jit lovit v oblastech, kde bys prozatim nemel sanci.

A co se toho ponoreni tyce - uprimne, prerusovany single player je jako prerusovana souloz - potesi, ale nenadchne :)
Reagovat
davesade | 2005-11-22 12:47:08
Geralt : Hele já od hry, libovolné prakticky, vždy očekávám několik věcí. Mezi ně se na první místo řadí příběh, atmosféra, ale hlavně ponoření do hry. Žánr MMORPG v současné době nenabízí žádný příběh, jak kdy slušnou atmosféru. Z těch důvodů pro ponoření do hry potřebuji poněkud více času - řádově desítky hodin týdně, v přepočtu to odhaduji na osm hodin denně, abych si MMO opravdu vychutnal. U kontinuálního (ať už lineárního nebo ne) singleplayeru je to něco jiného, to si člověk jak kdy zahraje tu hodinku, tu tři, tu 24 a je to bez problémů, neboť "již jsem ponořen" díky aspektům, jenž mne ke hře poutají.

To co ty popisuješ je logické, bohužel to má několik aspektů, jako třeba zmíněná guilda. Kolik já znám lidí podobných mně, aby se mnou šli do guildy a scházeli se, společně krafitili a levlovali? Relativně málo. A i potom - udělat solidní guildu trvá nějakou dobu, což při hraní 2 hoďky denně zabere i měsíce, což mne hra stihne spíš omrzet.

Proto preferuji MMO taková, která nejsou o levelech, o PK a o hiLvL craftingu, ačkoliv to v zásadě umožňují. Proto hraju teď Dofus, to je dobrý příklad a celkem mne bavilo Lineage 2 na L2Extreme, jsem zvědavý na SWG.

Toliko za mne.
Reagovat
Geralt | 2005-11-22 12:37:38
Jo mimochodem, Everquest 2 uz nejakou dobu nabizi pouzivani i SOGA modelu postav (SOGA je firma, co EQ2 pripravuje pro Koreu a Asii a to vcetne predelavky postav do manga vzhledu). Musim rict, ze tvare se mi libi vice nez to, co zplodili grafici v puvodnim EQ2, vcetne moznosti vyberu barev vlasu - tam totiz konecne nekodo pochopil, jak funguje michani barev a odlesk :)

Jedna z mala negativ jsou ovsem nohy, zensky maj nohy jak chudicky, brrr.. vetsinou jsou v brneni nebo robe, takze to nevadi, ale kdyz je mate na zacatku v te sukni, tak fuj. To EQ2 mel lepsi :)
Reagovat
Geralt | 2005-11-22 11:11:38
Tallim, Dave - da. 1-2 hodiny denne se da, pokud mate dobrou guildu.

V nasi guilde v DAOC EU bylo par takovych hodne zamestnanych, takze prez tyden nememli vic jak dve hodky cas. Hold se pripojili, v drtive vetsine jsme je nekdo pribral do party a za dve hodky lecos stihnes. Ja taky treba neleveloval nejrychleji, protoze jsem se soustredil na crafteni :)

A hold casove narocnejsi veci o vikendu. Taky jsme meli jeden nebo dva dny v tydnu, kdy jsme proste bafli postavy na stejne urovni a levelovali spolecne, proste velka guild grupa. Ty postavy se mohli levelovatpouze v ramci techto akci, pripadne, pokud jste nemohli prijit, jste ji mohli dolevelovat do urovne s ostatnimi.

Musite jenom zmenit ocekavani, co od hry a od sebe chcete. Merit se s lidma, co maji cas a primo fanaticky doluji nejlepsi predmety a nejnabusenejsi postavy proste nemuzete. Pokud takovej clovek navic neodola srovnavani a posmiva se vam, ze vam to jde pomalu, tak ho pridejte na ignore list - takovej clovek je stejne debil a nebo prinejmensim mutujici teenagerovskej debilek, hojici si sve mindraky z akne ve hre (uff, sorry, ale par takovych debilu dalo nasi guilde zabrat, nez jsem je vyrazil).

Taaakze - pokud na hru pujdete jako jistej Geralt, tak mozna nebudete znami jako ti, co jsou nejnabusenejsi, ale lidi s vami radi hrajou, protoze je s vami sranda a hrajete za kolektiv. Pak kdyz skoncite s hranim, tak budete mit rozluckovej thread na serverovym foru asi 6 stranek dlouhej :)
Reagovat
davesade | 2005-11-21 21:16:08
Geralt : Dělám dobře, denně těch cca 90 minut hraju, ale jak říkám, jsem na singly. Díky za další info.

BTW souhlasím s Tallimem - 90 minut denně je na MMO dost málo, díky kontinuitě. Proto zatím volím singly.
Reagovat
Tallim | 2005-11-21 18:43:48
Geralt : oba víme že hrát onlinovku jenom 90 minut denně je pořád málo. Většina lidí tam je skoro celý svůj volný čas. Nedá se pak držet krok
Reagovat
Geralt | 2005-11-21 17:59:25
http://forums.station.sony.com/swg/board/message?board.id=gameguidesht&message.id=384

dobre shrnuti dovednosti Dave, budes mit aspon predstavu, co ktery class dela.
Reagovat
Geralt | 2005-11-21 17:24:00
Jestli si denne nejsi schopen usetrit 90 minut na hrani, delas neco spatne.

Nebo dobre, podle toho, co te zamestnava :)))
Předchozí strana | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | Další strana

Firefox 2 Přidej RPGhry.cz na Seznam AddThis Social Bookmark Button
© RPGhry.cz, Všechna práva vyhrazena | Kontakt: info@rpghry.cz
Doporučujeme: BezvaData.cz - váš server pro sdílení dat