Největší kolekce RPG ke stažení

Tvorba na RPGHRY.cz - Diskuze

Tento klub má jediný účel. Pastujte tady svoje recenze na jakuokoliv RPG hru, i kdyby nebyla vedena v databázi. Pokud máte svůj názor na jakoukoliv hru a umíte ji literárně ztvárnit, vložte ji prosím sem do tohoto klubu. Bude-li kvalita textu odpovídající úrovni serveru RPGHRY.CZ, přidáme ji do databáze s vaším jménem.
Vkládání příspěvků do diksuze je momentálně zakázáno.
Reagovat
junior | 2005-05-08 17:30:35
drokk : lol ja se toho taky vsimnul, ale nechtel sem do Daveho rejpat ;)
Reagovat
drokk | 2005-05-08 16:24:27
davesade : Dave, nemysli si že když jseš tady webSupahMaster tak nemusíš číst v diskuzi rubriku - Novinky na RPGhry.cz -, protože kdyby jsi jí četl,tak by jsi věděl,že recenze na Icewind Dale 2 je už umístěná. To je teda velkej neLOLík :))
Reagovat
junior | 2005-05-08 15:58:16
davesade : Tak to abych se už těšil na další slezinu ;)
Reagovat
davesade | 2005-05-08 15:44:48
Zuppa, brzy ji umístíme ;). A jak říká strejda Drokk, pivo máš jistý nejedno ;).
Reagovat
drokk | 2005-05-08 11:38:18
Diky za dobrou recenzi Juniore.Mas u nas dalsi pivo :)
Reagovat
junior | 2005-05-07 20:37:09
a tady další recenze: Icewind Dale II Není tomu snad ani pár chvil co jsem si tenhle kousek přinesl z pošty a usedl za můj pařanský trůn... Hned jsem nelenivěl - pozavíral sem okna s rozdělanou prací, naopak pilně vybral ve winampu soundtrack k výtečnému prvnímu dílu téhle série, toto opatření bylo jen aby se do étéru začla nasávat atmosféra plesnivých kobek a všehomožného společného co mne v následujících minutách, hodinách, týdnech, měsících bude čekat. Mňo a s neurvalou radostí a nadšením se pustil do instalace. Během následující, díky mé nedočkavosti, nekonečné chvíle jsem stihl prohlídnout manuál, s krabicí. Bohužel, slovo krabice jsem špatně použil. Je to takový ten obyčejný plastový obal, který je kromě "párlistové manuálu" narván nejrůznějšími letáky, katalogy, ba dokonce i někdy DVD s nejnovějšími demoverzemi a aby se neřeklo tak je ještě potištěn jednoduše vypadajícím obalem. Co mi naštěstí zvedlo náladu tak byl pohled na loga Black Isle studio, Interplaye a Dungeons & Dragons. Ano toto již napovídá kdo se o tuto trofej zasloužil. Aspoň něco na první pohled pozitivního, včetně toho mit obě dvě CD ve své plné kráse na dosah. Inu, ruku na srdce, co by jste taky chtěli za dvě stovky z výprodeje klasik. Každopádně sem rád aspoň za to. Další kousek do knihovny originálek. Nu a mezitím již instalace, při níž sem párkrát prohodil obě CD, se dokončila.Tramtadáá! Čas zapařit pořádnou pařbu nastal! Ještě před puštěním hry samotné, mne pozastavilo okno s nastavením hry. Po pečlivém prostudování a přenastvení původních hodnot jsem zjistil, že oproti ostaním titulům tohoto "systému" (Baldurs gate, Icewind Dale) se prakticky nic zásadně nezměnilo. Takže nechme se unést do tajů hry, do kouzelného světa, mezi tajemné mýty hrdinských příběhů, do světa ve kterém mráz trhá skály a zamrzlé hladiny vytváří úžasné scenérie... Ponořme se do pokračování fenoménu Icewind Dale! Dalším krokem bylo nahlédnutí do krásně grafického menu, ve kterém jsem si vytvořil družinu. Zde je snad největší zvrat v celé sérii. Pokrok nezastavíme, svět se mění a my s ním. Pravidla jsou nyní řízená třetí edicí AD&D tak se připravte na brutální změny, na druhou stranu mince přibylo strašně moc nových ras, možností, schopností, monster. Nyní máte možnost výběr u nepřeberného množství ras a dokonce i jejich "podtříd"! Na první pohled vás jistě do očí píchne rasa půlork, řekl bych že se dá vytušit k jakému příbuznému povolání skvěle sedne. Díky velkým změnám v pravidlech ubylo při vytváření postav ono pověstné "rollování", na které jsem se tolik těšil. Místo toho nyní máte přidělen pevný počet bodů k rozhození do vlastností. Toto způsobilo mé zklamání, jelikož jsem se hrozně moc těšil na ono "rollování" a stanovil jsem si cca 6 hodin na vytváření charakterů - zrada. Ale změny se taky postaraly o své. Musel jsem pečlivě prostudovat nové schopnosti a do nekonečna prohazovat cenné bodíky vlastností s vlažnou rovnováhou schopností. Jak jsem tak pečlivě studoval a studoval, narazil jsem na jednu docela závažnou otázku. JAKÉKOLIV schopnosti se může stejně dobře naučit KDOKOLI, tudíž například válečník se může chatrně učit kouzlit apod (!). Má tedy cenu porušit klasiku a nemít v družině zloděje? Naučit se kapsářství, zámky, ukrytí, diplomacii může stejně kdokoliv s potřebnými vlastnostmi. Nu já jsem zůstal věrný a i přes to jsem si zloděje v družině nechal a vycvičil z něj mimořádně zdatného lukostřelce. Po vytvoření družiny jste vržen do příběhu v podobě intra. V druhém dílu Icewind Dale příběh začína plavbou na lodi, která nese lahodný název Hnusná děvka, společně s jejím kapitánem Hedronem Kerdosem. Cíl? Město Targos. Vaše skupina se během jedné pitky v rodném městě Luskanu dozvěděla o vyhlášce slibující skromný žold, ale hlavně o dobrodružství ve zmíněném městě Targos, které volá žoldáky na pomoc při obraně města. Celou zemí totiž po dobytí města Bremen táhne spojená armáda všech "odloučených" ras skřetů, orků a podboné havěti pod praporem s Chimérou, která likviduje co ji stojí v cestě od severu k jihu. Po zakotvení v docích města Targos vás Hedron seznámí s místními podmínkami a hlavně se sídlem lorda Ulbreka, od něhož dostanete první hlavní quest. Ten prověří vaše schopnosti a poté již následuje perfektní sled příběhu. Nechám na vás, aby jste si zbytek vychutnali sami... Prostředí ve kterém se pohybujete je doslova narváno špičkovou grafikou a spousty, spousty, ale spousty všemožnými možnostmi. Grafika, jak jsem již řekl je opravdu super - detailní, krásná, a jen tak se neokouká. Se spoustou možností, použití, předmětů, monster vyznívá opravdu božsky. Samozřejmě animace je zde také perfektní ať se již jedná o animaci postav, monster nebo kouzel, kterých si ve hře užijete dosytosit. Hudba o níž by se dalo sáhodlouze mluvit taky nemá snad jedinou chybičku, zavání,atmosférickým mysticismem, odhodlaností. Mění se v závislosti na prostředí, krajině a vašim aktivitám, takže vás opravdu krásně vtáhne do atmosféry! Hra jako celek na vás zapůsobí opravdu mocně a nedokážete se po minimálně 2,3 hodinky odtrhnout! Mne to trvalo necelých 9 hodin, tak to má být. Největší plus na hře je její rozlehlost se spoustou možností volného pohybu nebo jednání s NPC. Questy se dají plnit různými způsoby, NPC s vámi hovoří podle vašeho charismatu, vaší rasy a vašim schopnostem, desítky kouzel, lektvarů, kouzelných zbraní, skvělá grafika, špičková hudba, perfektní systém AD&D... RPG fenomén se vším všudy jak má být! Prostě na téhle hře jsem se všiml jen hooodně nepatrných chybiček na něž se dá urychleně zvyknout. Ale jednu jedinou slabost to má a to jako ve všech dílech. Jestli ještě netušíte tak vám poradím - inteligence postav při pohybu, opravdu je dost hloupá, i když lepší než v předchozím díle. Jinak toto herní monstrum si zařazuji do zlatých herních fondů. Kdyby zde bylo hodnocení 1 až 10, myslím, že silným číslem 9 bych se trefil na správné místo.
Reagovat
junior | 2005-05-02 00:54:50
davesade : Oky, rád sem pomohl.
Reagovat
davesade | 2005-05-01 22:25:50
junior : Bude bude, Drokk pracuje...
Díky moc za dobrou recenzi, dám ji tam brzy :)
Reagovat
junior | 2005-05-01 12:30:06
recenze: Live a live Pojetí této japonské RPG je poněkud netradiční, příběh se odehrává (a zároveň začíná) podle toho ve kterém světě se ocitnete. To vám předurčí jedna vámi zvolená postava.Výběr vzhlíží celkem luxusně, na výběr je k dispozici celkem 7 postav., přičemž každá postava ovládá jiné schopnosti, má jiný styl hraní, úplně jiný svět a prostředí, to je také jedna z věcí, která hře dáva krásný nápad a spád. Každý příběh jde dokončit různými způsoby (!), takže vás asi určitě moc neomrzí krátkost příběhů, které mi mimochodem trvaly pouho pouhé 3-4 hoďky... V každém příběhu je svět přizpůsoben na danou postavu, takže při hře za Pračlověka komunikujete pomocí různých obrázku, znaků apod, u ninji pomocí jejich japonského "rozsypaného čaje" apod. Zkrátka světy a příběhy jsou vážně originální! RPG systém popíši v následujích řádkách. Tvůrci (výtečný a známý squaresoft) pořádně zamakali i na super jednoduché, pro japonské RPG typické grafice, které je ve hře moc a díky dobrému počtu světů se jí nabažíte až až. Ještě když k tomu všemu se vás chytá špičková hudba, která se mění v závislosti na příběhu, lokací, soubojů tak si tuto hru určitě zamilujete. Stejně tak jako já. Jinak, jak jsem již načal tak k soubojům a RPG systému vůbec. Vaše postava má pár základních vlastností, které si budujete pomocí předmětů, zbraní apod. Na každou část svého těla máte jeden "slot" kam patřiční předmět použijete, Jestli mne pamět neklame, tak slotů je celkem šest a díky tomu máte spousty možností kombinovat vývoj postavy. Nutno řící, že postavy se specializují veskrze jen na boj s nepřáteli, což již napovídá jak moc jsou ve hře obsaženy dialogy. Ano je to tak, ve hře jich vážně moc není a to ani za jednu ze sedmi postav. Nejvíce dialogů jsem pozoroval snad při hře za kovboje nebo mnicha. Toto nemilé překvapení však v zápětí zachrání soubojový systém, který je zde udělán na jedničku s hvězdičkou. Po střetu s nějakým monstrem se totiž octnete na bitevním poli. To je v podstatě šachovnice přes celou obrazovku, kde se vám nabízí široké spektrum využití. Volný pohyb po celé šachovnici, možnost využití speciálních schopností vaší postavy (například u Akiry možnost teleportace na vzdálenou lokaci pryč ze souboje, apod.), využití předmětů z inventáře, použití útoků postavy. A nebylo by to snad ani japonské RPG, kdyby možností a druhů útoků nebylo po pravdě řečeno přehnaně moc! Každý útok má svou vlastnost - přesnost, sílu, rozsah, účinek.. Útoky ve spojení s možnostmi v boji tudíž díky kvalitě soubojů dávají přednost opravdu silné strategii! Stručně řečeno Live a live je prostě RPG pecka jak víko. Super světy, super souboje, super požitek, no dál snad nemá ani cenu pokračovat... V této gamesce jsem si nestěžoval vůbec na nic, a to si zaslouží obdiv. Možná že by se dala vytknout krátkost příběhů, ale příběhů je na výběr sedm + jeden bonusový. A ještě možnost dohrát příběhy různými způsoby, takže nic nic. Pochvala a obdiv jsou na správném místě! Perfektní volba pro zdlouhavé, nekonečné večery, ale i zaryté fandy japonského RPG.
Reagovat
junior | 2005-04-30 11:57:39
davesade : Jasně, je to fajn. Nejde o to kdy, ale že to bude. Ať Drokk pracuje. Uznej(te), že je to už potřeba. Příspěvků začíná bejt denně čím dál tím víc a při takle mrňavim a ještě ke všemu bílim fontíku v kombinaci s černym pozadím nedělá moc dobře, ani na oči ani na přehlednost. Jako přečíst se to dá, ale fakt to dá celkem dosti značnej časovej záhul najít kde sou nový příspěvky. Takže se těšim.
Reagovat
davesade | 2005-04-30 10:11:51
junior : Počítání nových příspěvků bude fungovat přibližně takto: Vznikne tabulka v mysql, kde ve sloupcích budou uživatelé a v řádcích jednotlivé diskuze. V jednotlivých buňkách pak bude číslo nepřečtených příspěvků pro každého uživatele a diskuzi zvlášť (takhle je to uděláno na velkých diskuzácích) a to podle ID příspěvku (aktuální - poslední viděné = nové). V praxi to bude vidět ve sloupci s diskuzemi, kde bude někde za názvem tématu nápisek "nové: 4". Víme jak to naprogramovat, jen na to strejda Drokk nemá čas. Ale to je dobře, páč vydělává prachy a pak mne pozve na pívo.
Reagovat
RuThaN | 2005-04-29 23:24:22
davesade : No tedyn nevim moc šancí buď mě to odlifruje do úplně jiný časti vesmíru(což si myslim), nebo ze mě bude nějaká barterie, zato že sem mučil svět svými rpg žvásty( bral bych párek červů v DM), jestli platí ty východní převtělovací kecy.. Junior: Tohle už bylo všechno vymyšlený a neni to složitý, když to umi napsat i já, kterej v phpéčku neděmám dlouho, kdyby totiž to totiž nebylo propojení s tim stahování a jeho zakázáním pro přihlášené a zobrazovánim toho proušku, nemusí se nic psát a naistaluje se osvěčené forum, který už někde napsal a je za cca půl hoďky hotovo. Tohle je prostě trest za to, že je omezenej tok dat, jenže kdyby nebyl tak by zase museli platit víc a to by znamenalo, že by tenhle server asi nebyl, nebo by zde nebyl download, prostě je to začarovanej kruh a holt si budeme muset počkat až Drokk bude mít čas, prostě metoda nejmenšího zla..
Reagovat
junior | 2005-04-29 23:14:14
Hele tohle je sem takovy OT, ale nevedel sem kam to tak nejak zaradit, tak to frknu sem. K veci... napadnul me jeden hodne dobrej zlepsovak [teda aspon doufam] ohledne prehlednosti novejch prispevku v diskusi. Jak se tady tenkrat kdysi resilo, toze se diskuze zacina stavat neprehlednou a hledat v ni novy prispevky je cim dal tim tezsi a zabira ke vsemu hodne moc casu[tusim ze to byl jimmy]. Tak jsem si v klidu sednul a popremejslel nad salkem caje (TO DdS: ne nad pivkem, ale skutecne nad cajem ;).. Co kdyby v diskusi byl nekde jeste nejakej button, kterej by zobrazoval novy prispevky od posledni navstevy? Myslim si, ze to je celkem zajimava myslenka, ktera by se mohla vyuzit... Sice nejsem programator, ale jako myslim si. že tohle by šlo líp udělat než ty šílený návrhy co padaly ze začátku...
Reagovat
davesade | 2005-04-29 18:15:15
RuThaN : no, na druhou stranu, stačí se občas reinkarnovat... ;)
Reagovat
RuThaN | 2005-04-28 11:35:04
davesade : No času máme všichni stejně. Je fakt, že plánů bych měl na x životů, takže jediná cesta je asi taková pár těch věcí si vybrat a něco je pořádně, přijde mi to lepší, než od všeho něco, ale nic pořádně.Jen ty budoucí generace jsou mrchy, jelikož díky vědě budou mít výrazně delší životy..
Předchozí strana | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | Další strana

Firefox 2 Přidej RPGhry.cz na Seznam AddThis Social Bookmark Button
© RPGhry.cz, Všechna práva vyhrazena | Kontakt: info@rpghry.cz
Doporučujeme: BezvaData.cz - váš server pro sdílení dat