Největší kolekce RPG ke stažení

Witcher | Novinky

Zaklínač pro konzole pozastaven

První zprávy vypadaly bledě. Výtečné RPG Zaklínač má být portované i pro konzole. Nejprve se rozkřiklo, že se verze zcela zrušila, nyní je jisté, že se tvorba hry pouze pozastavila. Z finančních důvodů dává CD Projekt zelenou spíše přímému pokračování hry, což je vlastně také dobrá zpráva.
Dave de Sade

2009-05-04 - http://ps3.qj.net

Witcher Enhanced dostal první patch

Podpora EAX technologie a oprava kritických bugů. To je hlavní přínost patche pro vylepšeného Zaklínače. Oproti původní verzi je z hlediska stability a plynulosti hry uděláno rozhodně dost. Patch stahujte z Fileshacku (106 MB).
Dave de Sade

2008-12-31 - www.shacknews.com

Witcher pro konzole oficiálně

Tajně očekávané se stalo skutkem. Výjimečné PC RPG Zaklínač se dočká remaku pro Playstation 3 a XBOX 360. Remake nebude ale 1:1, jednak dojde k překopání enginu tak, aby běžel dobře i na pevně daném hardwaru. Změn se též dočká soubojový systém údajně k akčnějšímu pojetí (no, to se trochu děsím). Na PC se hra dostala nezvykle vřelého přijetí též v podobě prodejů - 1 milion kusů od této hry nečekal každý. Doufejme, že se na konzolích povede ještě lépe.
Dave de Sade

2008-12-01 - BWeb

Rozšířený Witcher dostal hodnocení

Na Gamespotu získal velice pěkných 8.5/10. Mezi nejlepší vlastnosti revize hry patří vylepšená grafika, přepracovaný anglický dabing, odladění většiny chyb a rychlejší loadovací časy. Vzhledem k tomu, že jde o prakticky o rok starou hru, je hodnocení opravdu báječné. BErte to jako vodítko, že pokud vám dotěď Zaklínač unikal, měli byste s jeho rozšířenou edicí chybu napravit.
Dave de Sade

2008-10-02 - www.gamespot.com

Update Zaklínače 16. září

Za pár dnů si bude možné stáhnout masivní update grafiky do hry The Witcher. Update napravuje jednu z největších slabin hry a sice opakující se obličeje NPC. Krom zvýšení počtů modelů dojde také ke kompletnímu překopání těch stávajících, aby dostaly více realistický vzhled (zejména prostitutky). Podobně tak bude učasaný dabing (anglická verze), jelikož překlad polština - angličtina nedopadl nejlépe. Dojde tak k předabování více než 5000 vět. Update bude zdarma ke stažení, ale od 16.- září bude také možné hru zakoupit s integrovaným patchem a také se dvěma audio CD, making-of DVD, povídkou a mapou za $49.99.
Dave de Sade

2008-09-05 - www.joystiq.com

Witcher patch 1.3

Witcher patch 1.3

Nový patch krom oprav drobných chybiček disponuje také novou misí "Cena neutrality". Jde tak o první stažitelné rozšíření této skvělé hry. Nezávisle na tom byla vydána beta verze editoru D'jinni na dělání nových modů. 330 MB stahujte ve Zdroji.
Dave de Sade

2008-04-11 - www.gamespot.com

Pokračování Witchera?

Pokračování Witchera?

Dejte si pozor na nedávno se objevivší spekulace ohledně pokračování geniálního RPG Zaklínač. CD Projekt RED sice oznámil práci na titulu z franchise, ale pozor, půjde o něco úplně jiného, v podstatě nehodného naší pozornosti. Dobré je, že se máme dočkat údajně již 9. května a že hra bude zdarma, leč půjde o multiplayerovou online řežbu, kde hlavní náplní budou bitky mano-a-mano mezi vámi a zbytkem světa. Takže půjde vlastně o rozšířenou bojovku. Zkrátka marketingový tah, nic víc.
Dave de Sade

2008-04-07 - www.doupe.cz

Witcher - Enhanced Edition

Witcher - Enhanced Edition

Jak bylo slíbeno, CD Projekt vydá v květnu 2008 rozšířenou verzi Geraltových dobrodružství. Zásadní změny budou po stránce technické, až o 80% rychlejší loadingy, ale po stránce hry jako takové se dočkáme 50ti nových modelů postav, 100 nových animovaných gest, předělaný inventář a podobně. Pokud vám doposud Zaklínač unikl, v květnu napravte svou chybu!
Dave de Sade

2008-02-25 - www.actiontrip.com

Witcher - demo!

Witcher - demo!

Tak - pokud byly jakékoliv pochybnosti o kvalitě tohoto titulu a tím pádem o investici necelé tisícikoruny do autorů, nemůžete se déle vymlouvat - Witcher je ke stažení jako ochutnávková demoverze - vhodné minimálně k otestování hardwarové náročnosti. A já jsem přesvědčen, že vedle Nintenda Wii a DS bude Witcher velmi dobrým dárkem pro všechny.
Dave de Sade

2007-12-17 - www.thewitcher.com

Witcher se patrně dočká datadisku

Witcher se patrně dočká datadisku

Že hra Zaklínač byla přijata více, než pozitivně, a to zejména ve střední Evropě, je známá věc. Spekulace o pokračování jsou tedy velmi živé, ale v současný okamžik jsou velmi aktuální pověsti o chystaném datadisku. Do toho si přičtěte přípravu patche 1.2 (řešící ožehavý problém s ukládáním a načítáním pozic ve hře) plánovaný na 7. prosince 2007. No ale zpátky - informace o datadisku se nezakládají na oficiálních zprávách, jde čistě o spekulace z polských neoficiálních stránek.
Dave de Sade

2007-11-30 - http://witcher.phx.pl

Tabulky k Zaklínačovi

Tabulky k Zaklínačovi

Gamebanshee byli tak ochotní, že pro hardcore hráče připravili tabulky popisující veškeré podstatné věci hry ze světa románů Andreje Sapkowského. Konkrétně jde o tabulku úrovní samotného Geralta, mnohem zajímavější je ale detailní popis veškeré výbavy a neméně zajímavé seznamy NPC včetně bestiáře. Lze to ovšem považovat za spoilery, takže pročítat s sebezapřením ;).
Dave de Sade

2007-11-15 - www.gamebanshee.com

Witcher se dočká patche 1.2

Obrovské dílo, jakým Witcher bezesporu je, se neobejde bez dodatečných oprav. Chystaný patch s pořadovým číslem 1.2 má donést několik drobností (jako například možnost Geraltovy chůze při kameře na rameni, možnost vypnutí autosavu, zrychlení loadingu a opraveny chyby padání pod Windows Vista. Jako bonus přibude několik menších questů. Není zatím známo, zda bude patch kompatibilní se sejvy z rozehrané hry či bude nutné hrát zcela od začátku. Patche se dočkáme během dvou-tří týdnů, patrně začátkem prosince.
Dave de Sade

2007-11-13 - www.thewitcher.com

Witcher patch 1.1

Witcher patch 1.1

Také dneska očekáváte poštu se Zaklínačem? Nebo si pro něj jdete do krámu? Nebo jste jej začali hrát? Dovolil bych si doporučit Vám instalaci patche 1.1, který právě vyšel. Opravuje drobné i střední chyby ve hře, programové i designové stránky. Hru lze v pohodě hrát i bez patche, ale je tady ten problém, že instalace znemožní aktuální sejvy (pokud jste již navštívili hlavní město, jinak údajně vše jede v pohodě), takže v závislosti na tom, v jaké fázi šílensnství jste, začněte hrát od začátku nebo instalujte rovnou patch. Ten je dostupný buď skrz interní updater nebo si můžete 120 MB velký patch stáhnout třeba ZDE. Celý seznam změn najdete na XZone.
Dave de Sade

2007-10-26 - Real Life ;)

Witchermania nabírá na obrátkách

Witchermania nabírá na obrátkách

Krom minireportu z nákupu a oslav v Blogu jsem skrz kamarády schrastil pár nebojím se říct exkluzivních screenshotů, které samozřejmě najdete v Galerii. Jde o screeny z české i anglické hry a lze z nich vyčíst, proč má hra rating 18+. Ne snad, že bychom se z toho měli zbláznit, ale autoři se zkrátka nebáli tolik, jako jiní vývojaři a to je dobře. První hodiny dojmů jsou více než pozitivní. Krom velmi vychytaného soubojového systému, skvělé atmosféry a detailného, živého světa, lze vyzdvihnout také skvělé grafické zpracování. Kritizovat bychom naopak mohli časté loadingy (při přechodu z exteriéru do interiéru), které nejsou nejkratší - to však má ale řešit patch 1.1, který při loadingu nebude ukládat autosave s údajně dost podstatnou velikostí. Jeden testující rovněž pozoroval dva náhodné pády hry, ale to bude nejspíš sestavou. No nic, pokud jste si Witchera předobjednali, tak Vám zítra pošťačka asi donese dárek ;).
Dave de Sade

2007-10-25 - Real Life ;)

Zaklínač je tady!

Možná jste si všimli, že v pražské a brněnské pobočce JRC byl zahájen předpremiérový prodej vysoce očekávaného hardcoe RPG The Witcher, u nás známý spíše jako Zaklínač. Samozřejmě jsem neváhal a stoupnul si do fronty (jediný důvod, proč jsem o této akci neinformoval na stránkách byl ten, abych zvýšil svoje šance na úspěch ve frontě - celý report v Blogu), takže jsem si hru mohl patřičně osahat. První dojmy - nejsou moje, nemám na to počítač. Každopádně nejbližší zodpovědní to shrnuli takto: výtečná hra, pekelný dabing (český), výtečný překlad, dobré nápady a skvělá atmosféra. Nelze říci, že heslo "roleplay redefined" se zakládá na pravdě, ale dočkali jsme se po letech návratu ke klasickým RPG hodnotám, což je jedině dobře. Soubojový systém je promyšlený, volíme si komba a ty aktivujeme, v pauze můžeme přepínat bojové styly. Celkově je hra hodně ve stylu Neverwinter Nights. Dialogů je mnoho, ale není to zase Fallout. To ale nemá vyznít, jako nějaké negativum, stále jde o špičkovou hru, která si zaslouží Vaši pozornost. Pozor na minimální požadavky na hardware, sem tam hra spadla, ale patche jsou na cestě. Koupě sběratelské edice nelituji... Takže toliko první dojmy, ostatní kupujte, dokud je co!
Dave de Sade

2007-10-24 - Real Life ;)

Witcher je hotov!

Witcher je hotov!

Zprávu o GOLD statusu očekávaného "opravdového" RPG Witcher můžu nyní potvrdit. Hra se balí do krabic a brzičko bude u nás (jupí) - přesněji řečeno 26. října. A za odměnu můžete shlédnou níže krátké, ale hezké video, předvádějící některé herní lokace, příšery a podobně - prostě to zkoukněte, vypadá to moc dobře. A pokud máte alespoň trochu odpovídající hardware, hned si hru předobjednejte, dám na to krk, že se královsky pobavíme!


Dave de Sade

2007-10-10 - www.ggmania.com

Proč se těšit na Zaklínače

Proč se těšit na Zaklínače

The Witcher je jedna z těch nejočekávanějších her pro PC za poslední dobu. Zatímco se na konzolích žánru RPG daří více než dobře, dočkávají se PCčkáři jen zmutovaných kreací, které ač do hratelnosti nemají příliš závažných chyb, do roleplaye měli chybu jedinou a zásadní - žádný roleplay se nekoná. Pomiňme (jinak kvalitní) Bioshock, jehož vývoj postavy byl až příliš poplatný naší době co do komplexnosti a vzpomeňme si na perly typu Fallout, Knights of the Old Republic nebo Neverwinter Nights - netřeba jít hluboko do historie, ale jen si vzpomeňme, jaký roleplay nám dokázaly tyto hry předvést, aniž by muselo jít o hru pro fanatiky.

Když jsem se o Witcherovi poprvé doslechl, byl jsem naprosto klidný. Ne snad, že by se mi nelíbil svět Zaklínače podle románů Andreje Sapkowského, ale tak nějak nemám důvěru v remaky knih či filmů na hry (a naopak). První screenshoty sázely na eye-candy efekty, předváděly nám Geralta v nejodvážnějších bojových pozicích, což v mé mysli všechno vedlo k tomu, že půjde o další hack&slash znásilnění velice dobrého motivu. Abyste mně nepochopili špatně, nemám nic proti akčním RPG, ale jsem jich jednak poměrně přesycen a hlavně pro Sapkowského prakticky první ztvárnění v interaktivní formě bych si představoval něco více.

Jak čas plynul, tak se ukázalo několik věcí. Jednak nové a nové (fantasticky vypadající) screenshoty a hlavně poznatek, že hra "ještě nevyšla" - což je znakem buď toho, že se autoři flákají nebo naopak, že velmi tvrdě pracují na tom, abychom dostali vybroušený křišťál. Ve své zdravé skepsi jsem se doposud spíše klonil k té první variantě. Slovíčko *doposud* jsem užil právě proto, že má skepse byla rozptýlena. A nejen to - byla naprosto převrácena na druhou stranu! Witcher na hrad!

Stačí shlédnou jedenáctiminutovou ukázku hry z Gamespotu a je vše jasné. Witcher totiž spojuje klasické prvky ryzích RPG (Fallout) s atraktivním zpracováním v 3D prostředí s flexibilní kamerou (Knight of the Old Republic jsou vedle toho pacičkou pro štěstí) s maniakální propracovaností dialogů a skutečným roleplayem "jak jsme zvyklí" (i když se nás za posledních deset let snaží autoři her zviklat) - a to vše na přepracovaném Aurora enginu známého z Neverwinter Nights. Jasně, je tady skupina lidí, kteří budou dokola tvrdit, že jiná reakce okolí v závislosti na činech postavy (a tedy hráče) není zas tak komplikovaná záležitost, aby to bylo považováno za roleplaying, ale nezapomínejme, že takových her je jako šafránu a že jeden ze základů roleplaye je právě variabilní měnění prostředí v závislosti na Vašem konání - a tedy i reakce NPC, větvění dialogů a tak dále. A to všechno bude Witcher mít zdá se vrchovatou měrou. Konec dialogů s dvěmi možnostmi (nebo spíš návrat k mnohavětým rozhovorům známým z poctivých her), konec lineárního řešení problémů (jestli někoho zabijete mečem nebo kouzlem NENÍ nelinearita), konec primitivní dějové linie.

Moje nadšení navíc vybičovaly další dva aspekty, které jsou téměř jako z mého snu o dokonalé hře. Jednak soubojový systém, který je plně pauzovací a je hodně strategický. Výběr několik bojových (zřejmě přednastavitelných) póz a taktik, což ve spojení se správným používáním předmětů tvoří poměrně hratelný kompromis mezi akcí a taktikou. Druhá věc, která mne přikovala k židli je návrat alchymie v plné síle. Zaklínač vždy předtím, než se uloží k meditačnímu odpočinku, bude mít možnost si pomocí nalezených nebo nakoupených ingrediencí a receptů vyrobit si lektvary, svitky, bomby a další kejkle. Líbí se mi hladina detailu i v tomto prvku - Zaklínač nemůže jen tak nasázet do seznamu milion receptů, bude si muset taky někdy zdřímnout, takže konečný počet vyrobených objektů za noc bude nepřímo úměrný tomu, jak moc se chcete vyspat.

Je toho víc. Věnujte jedenáct minut svého života pečlivému shlédnutí následujícího videa. Připraví Vás tak na hodiny běsnění a užívání si ve Witcherově světě. Pokud si chcete udělat radost, tak si Zaklínače PŘEDOBJEDNEJTE. A chcete-li ještě nějakou argumentaci pro, tak vězte, že Witcher je po DLOUHÉ době jediná PC hra, která mne donutila přemýšlet o koupi PC. A samozřejmě si projděte galerii, ve které je dvacítka nových screenshotů. Zkrátka - Witcher je moje number one RPG současnosti.


Dave de Sade

2007-10-01 - www.gamespot.com

Update Galerie Witcher

Více než padesát nových screenshotů v perfektním hires rozlišení si koukejte prohlédnout v Galerii. Současný stav Witchera se pomalu blíží dokončení a jestli že autoři splní polovinu svých slibů, tak se dočkáme dobré hry, navíc s velice atraktivním vzhledem. Pozitivní také je že autoři používají notně modifikovaný Aurora Engine, který zhmotnil například Neverwinter Nights, takže lze očekávat také dobře optimalizovanou softwarovou stránku. Enjoy.
Dave de Sade

2007-09-17 - Google ;)

Witcher vyjde v září 2007

Witcher vyjde v září 2007

Konečně slovo chlapa - Zaklínač dorazí na police obchodů ještě tento rok. O tom, že je hra prakticky hotova, svědčí také to, že přední magazíny již dostaly k dispozici betaverzi k otestování a na sepsání preview. Jedním z vyvolených byl pochopitelně i Gamespot (a proč ne RPGhry? ;). Informace jsou celkem pozitivní. Hra působí skvělou atmosférou, Zaklínač bude řešit i poměrně aktuální otázky interpretované fantasy světem, jako je rasismus, korupce, pokrytectví a podobně. Hra vyjde u nás pod názvem "Zaklínač" a hru si můžete momentálně předobjednat na XZone za 899 Kč. Bez zajímavosti také není, že údajně jede Witcher na modifikovaném Aurora enginu, který jsme viděli například u Neverwinter Nights 1. Vizuální dojem je ale perfektní a také by mohla být díky tomu šance, že se bude Witcher hrát na relativně slabších strojích, což je potěšitelné.
Dave de Sade

2007-04-09 - www.gamespot.com

Witcher trailer

Witcher trailer

V sekci Downloads si můžete stáhnout 3:43 dlouhý trailer, který se ovšem obešel bez ukázek ze hry. Přesto má solidní atmosféru a uvádí hezky do děje. 15 MB ve formátu WMV je Vám k dispozici.
Dave de Sade

2006-04-27 - www.worthplaying.com

Witcher odložen na jaro 2007

Witcher odložen na jaro 2007

Odklad týkající se akčního RPG na motivy fantasy románů od Sapkowského je tak trochu překvapivý, ale je to potvrzeno. Vydavatel CDprojekt ve svém tiskovém prohlášení ohledně Witchera na E3 hovoří o releasu jasně *SPring 2007*. Na E3 budou prezentovat demo. To jsou nám věci.
Dave de Sade

2006-04-13 - www.rpgdot.com

Vánoce u Witchera

Vánoce u Witchera

Pokud jste si stejně jako já objednali pohlednici od autorů Witcher, tak Vám už určitě přišla. Mně tedy ano a ačkoliv mají docela zpoždění, potěší to. Je docela hezkej, zajímalo by mne, jestli mají více variant. Pro ty z Vás, co se k tomu neodhodlali mám tady naskenovaný originál. KLIK.
Dave de Sade

2006-01-12 - Real_Life ;)

The Witcher - pár zajímavých novinek

The Witcher - pár zajímavých novinek

Hezké ukázky své práce se objevily na oficiálním webu - zejména dva artikly mne zaujaly - jedna se jedná o ukázku hudby a dále pak o montáž obrázku, kde je hezky vidět práce modelářů, osvětlovačů a grafiků a ještě jeden nový screenshot, který díky glow efektu a dalším serepetičkám vypadá více než dobře. Inu, konfiguraci nechci vidět, ale vypadá to zatraceně dobře.
Dave de Sade

2005-08-03 - www.thewitcher.com

The Witcher - rozhovor

Pro čekatele na zmíněný titul doporučuji tento rozhovor. Na rovinu - slova, kterých se dočtete, se dají vykládat z dvojího pohledu. Jeden je takový, že v současném pojetí pojmu RPG by to mohlo být dobré. Nelineární děj, svoboda chování (možnost zabít klíčové postavy děje nebo i přátele a tím zvrtnout všechno), realistická nosnost postavy a tak dále. Druhý pohled je poněkud více pragmatický. Nelineární a realistické RPG tady byly dávno, jen se od nich upustilo, takže proč ten povyk? Tisíckrát zmíněné heslo "RPG Re-defined" je vlastně úplně normální "Back to the roots". Leč pokud bude hra obsahovat polovinu slibů, mohla by být zábavná, sice akční, ale zábavná. A také se s tímto rozhovorem pojí nějaké nové obrázky.
Dave de Sade

2005-07-25 - www.firingsquad.com

Witcher - rozhovor

Witcher - rozhovor

Server Game Banshee vyzpovídal autory sledovaného projektu The Witcher. Rozhovor odhaluje zejména distribuční pozadí za titulem, jeho vývoj a použité technologie. V závěru rozhovoru (přesněji řečeno - toto je první část rozhovoru, druhou ještě asi překládají) se začínají bavit i o vlivu samotného Sapkowského, na hru minimálně dohlíží, avšak pak je bohužel dialog uťat. O druhé části rozhovoru budu informovat.
Dave de Sade

2005-05-17 - www.gamebanshee.com

Witcher - obrázky

Witcher - obrázky

Nemám ve zvyku zde jenom informovat, kde jaká hra má nové obrázky, ale v tomo případě udělám rád výjimku. Očekávané akční RPG The Witcher uvolnili nové obrázky, již z prakticky finální verze enginu - jak lze vidět zde a zde. Ano, toto vypadá když už nic jiného tak opticky velice pěkně.
Dave de Sade

2005-04-29 - www.thewitcher.com

Sapkowskeho Witcher nevypadá zle

Sapkowskeho Witcher nevypadá zle

Jistě se mezi vámi nalezne nejen fanoušek Zaklínače od spisovatele Andrzeje Sapkowskeho. A taky asi v polovině roku 2004 se začalo pracovat na jeho komputerové podobě. Téma propracovaného fantasy světa si o RPG přímo říká. Leč - komerce hýbe světem a proto dostanete do ruky "zabijáka nestvůr", který se bude pohybovat ve světě fantastickém, inspirovaném knižní předlohou. Samotná náplň bude patrně "kydlírna only"... autoři se chlubí bojovýmy styly, motion capturingem, grafickým enginem a spíše technickým zázemím. To tedy vypadá famózně, jen co je pravda. Vývoj postavy bude patrně sporadický, spíše hra již od pohledu inklinuje k velmi akční adventuře, kde vyvoj postavy bude vyřešen patrně jako v Jedi Knightu 2: Jedi Outcast. Zmínit se na našem serveru o tomto titulu mne donutilo to, že se mi Sapkowskeho svět líbí. Vyjít by to mělo každou chvíli, tak se přesvědčíme.
Dave de Sade

2005-01-31 - http://www.thewitcher.com


Firefox 2 Přidej RPGhry.cz na Seznam AddThis Social Bookmark Button
© RPGhry.cz, Všechna práva vyhrazena | Kontakt: info@rpghry.cz
Doporučujeme: BezvaData.cz - váš server pro sdílení dat