Největší kolekce RPG ke stažení

Fallout 3 | Novinky

Fallout: New Vegas

Bethesda se pustila do dalšího RPG ze světa Fallout. Cílové platformy jsou Playstation 3, XBOX 360 a PC. Nepůjde o pokračování Fallout 3, ani žádný doplněk, dokonce by hra neměla mít žádnou návaznost na žádný existující titul franchisy. Ale to je zatím všechno, co se o hře ví. (Jakmile budou k dispozici další informace, hra dostane vlastní sekci).
Dave de Sade

2009-05-04 - Bonusweb.cz

Fallout 3 přídavky

Krom patche, který nedávno vyšel pro všechny platformy (kde zejména u Playstation 3 verze lze pozorovat značný skok kupředu co se stability hry týče), jsou za dveřmi také stažitelné přídavky (pro PC a XBOX 360 - SONY tradičně na zákazníky kašle). Operation Anchorage je zajímavá tím, že se odehrává čistě ve virtuální realitě a bude se zabývat událostmi před válkou, jež vyústila ve Wasteland - a to vše v prostředí nehostinné Aljašky (800 MS bodů / 250 Kč). Druhé rozšíření se jmenuje Broken Steel přinese hlavně navýšení level capu (což na PC řeší mody) a možnost hrát dále po dohrání hlavní dějové linie, jelikož na ni navazuje přímo nový quest. A třetí doplněk se jmenuje The Pitt a ten nás zavede do Pittsburgu, kam se dostaneme po železnici. Všechny tři doplňky mají tu výhodu, že kvůli nim není potřeba hru spouštět znova, takže kdokoli kdykoli může rozšíření stáhnout a objevovat nové lokality. Bethesda ale prohlásila, že na masivní datadisk zatím nemají nápady, takže to máme brát jen jako ochutnávku.
Dave de Sade

2008-12-23 - www.hrej.cz

Fallout 3 editor

Bethesda oznámila, že k novému roku bude k dispozici nejenom hromada addonů pro současnou špičku postapokalyptických RPG (vtipně pomíjím fakt, že jich obecně moc není), ale již nyní je k dispozici také editor na nové prostry a dobrodružství, kterým bude možné použít nejen všechno, co jsme doposud ve hře objevili, ale také vytvážet zcela nové věci. Editor má pochopitelně název GECK. Sledujte také GECK WIKI!
Dave de Sade

2008-12-12 - http://fallout.bethsoft.com

Patch pro Fallout 3 v přípravě

Bethesda oznámila patch opravující grafické bugy, vady v některých skriptech a zvyšující stavbilitu hry. Patch bude vydán pro všechny tři platformy najednou. Kdy to přesně bude se zatím ale neví.
Dave de Sade

2008-11-26 - http://xbox360.qj.net

Dodatky pro Fallout 3

Fallout 3 se dostává do varu. PC verze je na tom po grafické stránce nejlépe, ale někteří si mohou stěžovat na ovládání nebo na nevhodnost GUI. Za krátkou dobu vzniklo několik modifikací, o kterých bych se rád zmínil. Většina z nich je v beta fázi, takže brát s rezervou.

Úpravy INI krok za krokem
Level cap 30-40 včetně perků
Interface mod
Lepší zvuky zbraní (ukázka)

Dále tady máme pár odkazů, které pomohou hrát - ale pozor, většina jsou v podstatě spoilery, takže studovat ideálně až po dohrání hry:

Komplet mapa
Souputnící a Bobblehead
Seznamy zbraní

Fallout 3 je jedno z nejlepších RPG současnosti, které se dá postavit kvalitativně na roveň Zaklínače nebo Mass Effect. Přesto má řadu chyb (byť většinou nepříliš závažných), které by Bethesda měla odstranit - a možná to bude Fallout 4, o kterém se již nyní hovoří, že vyjde v roce 2011.
Nezávisle na tom všem jsem updatoval Galerii asi padesáti screenshoty, enjoy!
Dave de Sade

2008-11-07 - www.gamespot.com

Fallout 3 je GOLD

Hra je v současné době dokončena a jde do lisoven. Za nějakých 19 dní se tedy můžeme těšit. Ovšem, jak to tak chodí, ven se dostala i nelegální verze pro XBOX 360, takže někteří z nás už hrají. Na prodejích se to však pravděpodobně nepodepíše, podle všech reakcí půjde o jasnou koupi i pro piráty.
Dave de Sade

2008-10-10 - www.ggmania.com

Konečně gameplay Fallout 3!

Konečně gameplay Fallout 3!

Přes 4 minuty Fallouta 3 tak, jak jsme si to přáli. Jde tedy o záznam kousku souboje, takže lze usuzovat jen velmi málo, ale sakra - hergot tohle vypadá dobře. Jak se dalo čekat, s Falloutem to bude mít leda společný svět (a snad dialogy), protože obsah a styl hraní je evidentně jiný. VATS systém, který má nahradit tahy, se mi nakonec docela líbí, ale ne, jako náhražka. Rozhodně ale vypadá velice zábavně a to si myslím, je rozhodující. Svět vypadá příjemně, adekvátně, příšerky taky, chválím krvavost, i když mi přijde přehnané, že po zásahu hlavy ostřelovačkou přijde zasažený také o ostatní končetiny ;). Ingame volitelná hudba ála iPod v MGS4 je také prima, atmosféra super a zbraně také. Více si lze jen přát, aby bylo možné hru opravdu hrát diametrálně odlišným způsobem a aby tam byla dobrá story - pak ty realtime souboje odpustím.


Dave de Sade

2008-07-15 - www.gametrailers.com

Fallout 3 E3 trailer

Fallout 3 E3 trailer

Slovo zklamání dostalo novou definici. Samozřejmě, že vím, že teaser trailery jsou teaser a že v nich nebude NIC extra, ale má to svoje hranice. Tu pokořila Bethesda tím, že nám po roce čekání pustila exkluzivní (a údajně ingame) trailer na Fallouta 3, který se od toho starého prakticky neliší. Záběr na pustinu a konec. Kam ten svět spěje.


ČERT TO VEM, UŽ TO CHCI! ;)
Dave de Sade

2008-07-14 - http://xbox360.qj.net

Fallout 3 se ozývá

Fallout 3 se ozývá

Krom várky asi pěti nových screenshotů v Galerii ve vysokém rozlišení si můžeme užít rozhovor s týmem odpovědným za tuto chystanou pecku. 25 otázek n a nejrůznější téma je zodpovězeno vskutku detailně, ale vypíchněme to nejpodstatnější. Nebude možné zabíjet děti. Editor nebude ve hře přítomen, ale bude-li časem vytvořen, bude zdarma ke stažení. V partě budeme moci míti i ne-lidi. Rozhovory mají být propracovanější, než v prvním díle Fallouta. Cestování na větší vzdálenosti bude vypadat, jako v Oblivionu. Ve hře bude kompas ála Oblivion, ale bude jej možné vypnout.

Perlička na závěr - právě dneska má být uveřejněn ingame záznam z minulé E3, kterou doposud viděli jen novináři. Takže se těšme konečně na něco hmatatelného!
Dave de Sade

2008-07-11 - www.ggmania.com

Tři nové screenshoty k Fallout 3...

...najdete v Galerii. Krom velice pěkné ukázky Pipboye usuzuji, že jde o screenshoty z X360 verze. Vydání hry plánované na podzim se nezadržitelně blíží, XZone nabízí dokonce počeštěnou verziu hry (ale samozřejmě je k dispozici i anglická) za 1099 Kč pro PC, za 1699 Kč pro PS3 a X360. Blíží se to!
Dave de Sade

2008-06-04 - www.ggmania.com

Fallout 3 a 200 variant konce hry

Fallout 3 a 200 variant konce hry

Blah. Udělat deset finálních obrazovek a vtipně je poskládat v různém pořadí za sebe podle toho, jak jste hráli a nazvat to samostatným koncem hry, který vás donutí hrát vícekrát za sebou? No, palec dolů, víc trapnou reklamu si dělat snad ani nemohou. Každopádně, jestli se dočkáme slibované stovky hodin (zábavného) gameplaye a těch původně slíbených 10 konců, budeme myslím i tak spokojeni na výsost.
Dave de Sade

2008-03-26 - www.ggmania.com

Fallout 3 concept art

Nyní potěšíme všechny milovníky grafických návrhů. Osm concept artů najdete v Galerii a vypadají opravdu dobře, stylově, sedí do světa. Dá-li si Bethesda takto záležet v dalších aspektech, může se dílo podařit.
Dave de Sade

2008-01-23 - www.ggmania.com

20 otázek komunity k Bethesdě

Fallout 3 je kritickým produktem, který může dopadnou jak skvěle tak velmi špatně. Je proto úkolem PR oddělení připravit mu půdu co nejlépe. Dvacet(pět) otázek vhodně vybraných z komunity zodpovídá Todd Howard, výkonný producent Bethesdy. Co z otázek a odpovědí vyplývá? Něco bych zmínil alespoň telegraficky - ve hře bude zachován smrtelný souboj beze zbraně - souboje budou hratelné pouze v FPS nebo TPS pohledu - kvůli zaměřování kurzorem v centru obrazovky - akční body v tahových bitkách systému VATS budou spotřebovávány pouze střelbou - používání medpacků a podobně se bude dít nezávisle na tom (škoda té strategie...) - nebude zde systém party - ať už klasický nebo Falloutovský, ale budeme mít nohsledy - perky a skilly budou z velké části zachovány a doplněny o nové - bude zcela přepsána AI z Oblivionu, aby se NPC nechovaly hloupě - dialogový systém bude prakticky převzat z Fallouta 1, stejně tak jako důraz na kecání obecně - přibudou "speech chalenges" - konců příběhů bude několik v závislosti na tom, jak se budeme chovat po celou hru. Pokud Vás zajímají detailnější odpovědi, doporučuji si rozhovor přečíst - minimálně je konečně celkem detailně rozebrán VATS soubojový systém (což ale neznamená, že je rázem pochopen ;).
Dave de Sade

2007-09-17 - www.bethsoft.com

Update Galerie Fallout 3

Update Galerie Fallout 3

GameBanshee sehnalo pár nových screenshotů k nejnovějšímu přírůstku do Fallout rodiny. Jde víceméně o screeny, které jsme viděli již formou scanů v časopisech, nyní si je tedy můžeme vychutnat v lepší kvalitě. Rozhodně je na co koukat!
Dave de Sade

2007-08-27 - www.gamebanshee.com

Fallout 3 - další informace

Po několika rozhovorech a preview videích jsou k dispozici další informace, o které se chci podělit. Shrnul bych to asi do několika bodů:
- hra se odehrává třicet let po Falloutu 2 a ignoruje dění ve Fallout Tactics a Brotherhood of Steel (což je asi dobře)
- ve hře budou děti, ale pravděpodobně je nebude možné zabíjet (přitom "Child Killer" zní tak skvěle!)
- pro milovníky easter eggů zde bude 21 sběratelských kravinek
- hra bude obsahovat dvacet licencovaných skladeb ze čtyřicátých let - to vše ve formě rádia ve Vašem PIP boyi (že by něco ála GTA?)
- nebude možné řídit vozidla, cestu na větší vzdálenosti ale obstará podzemní dráha (tohle je možná trochu škoda, ale zase by se mi líbil cestovní systéme ála Hardwar - neřiditelná projížďka, sem tam nad zem... samozřejmě by to bylo přeskočitelné. No ale když Oblivion měl koně... a v The Fall byly vozidla také velice slušné, nebylo by od věci to tam implementovat, co se dá dělat)
- hra nebude obsahovat multiplayer a také není plánované žádné demo
- území hry - Washington D.C. - bude respektovat základní topografii z reálu, ale přesný model města nečekejme
- dočkáme se stahovatelných doplňků, stejně jako MODscény, ale zatím to není upřesněno
- budeme moci najímat žoldáky, jako v předchozích dílech - opět s malou možností přímého ovládání
- ve hře bude podstatně méně NPC, než v Oblivionu, ale o to více bude o ně pečováno, co se jejich osobnosti týče - bude také možné zabít téměř každou postavu, co potkáme
- pauzovací soubojový systém má jít velmi do hloubky - přerostlého zmutovaného mravence můžete zlikvidovat tak, že mu ustřelíme tykadla, což je prakticky oslepí
- RP systém bude vymazlený - například budeme mít možnost aktivovat nevybuchlou atomovku v nějaké odlehlé vesnici. Následkem bude buď její vymazání z povrchu (včetně všech questů a NPC), ale zároveň kráter, ve kterém se mohou objevit velmi zajímavé artefakty či se dokonce zrodí nová lokace s questy novými...
- perlička - ve videu se mihne statistická obrazovka hry, kde je mimo jiné také položka "corpses eaten". Inspirace Metal Gear Solid 3? ;)
Celkově jsem tedy celkem spokojen, Fallout 3 si mne získal o trochu zpět.
Dave de Sade

2007-07-05 - www.ggmania.com

Quo Vadis Fallout 3?

Tak se nám postupně dostávají ven informace o chystaném Falloutu 3. Dejme stranou veškeré očekávání, hype či fandovství a podívejme se pravdě pěkně do očí. Přesněji řečeno - podívejme se do očí pravděpodobné pravdě. Bethesda se sice jistě pokusí vyjít fanouškům vstříc, ale při touze po originalitě a zachování stylu se asi jistým krokům nevyhneme. Vzal bych to popořadě.

Nejzásadnější fakt je ten, že půjde o post apokalyptický Oblivion. Dalo by se s nadsázkou říci, že pokud přemalujete textury a přemodelujete některé modely, tak je práce z větší části hotova. Tohle samo o sobě je mi trochu líto. Sice bude přepracovaná idiotská 3rd person kamera tak, aby to šlo v tomto pohledu hrát, ale to je samo o sobě málo - first person bude jistě primární.

Vývoj postavy zůstane prakticky do puntíku zachován z veleúspěšných předchůdců. To by si Bethesda dost nakadila do vlastních bot, kdyby toto opustila. Horší je to již s faktem, že ve hře se nebude objevovat parta ("Lenny! Strašně smrdíš!"), ale spíše že v několika místech hry s Vámi budou spolupracovat NPC, takže alespoň něco.

Nejvíce se děsím soubojového systému. V zásadě má jít o realtime, v jehož rámci bude možné čas pozastavit a chvíli hrát pomocí známých akčních bodíků. Ty se vyčerpají a pak se hra opět přepne do realtime, kdy trvá nějaký čas, než se nabijí AP, abychom si zase užili pauzy. Zní to originálně. Zní to totálně nehratelně. Ne snad, že bych Bethesdě nevěřil, ale řekl bych, že celá hra bude podřízena realtime bitkám a pauzování budou (se skřípějícími zuby) používat jen hardcore fandové.

Dobrou zprávou ale je, že tento Oblivion 2 (ech, pardon, mám samozřejmě na myslí Fallout 3) bude mít konečně rozeznávání místa zásahu na tělu protivníka - dočkáme se tedy ustřelených hlav i přirození. Ještě lepší zprávou je, že Bethesda upustila od autolevelovacího systému protivníků, takže se Vám již nestane, že byste na dvacátém levelu nemohli porazit skřeta, jehož jste porazili na levelu prvním bez problémů. No sláva. I když - kdyby to dopadlo jinak, tak vedení Bethesdy dávno visí za genitálie v průvanu. Byla to nutnost.

Čeho se děsím možná ještě více jsou dialogy a obecná nenásilná interakce. Autoři celkem dobře zatloukají, jestli bude možné se hrou prokecat, jak moc budou variabilní mise. Samozřejmě, hra se chlubí tím, že prakticky každou situaci bude možné řešit pokaždé jinak, ale tím se chlubí každá hra. Krom toho, že se na dabingu hry má podílet více herců, než v Oblivionu, se neví o tomto podle mne extrémně důležitém aspektu zhola nic a to je dost divné.

Hra jako taková se bude odehrávat ve Washington DC v roce 2277 (tj. za pár), jeho rozloha bude menší, než u Oblivionu, ale to mi nepřijde špatné. Pokud se v tom světě bude něco dít, budu spokojený i s relativně malou (byť stále obrovskou) herní plochou. Koncept příběhu nepočítá s možností hrát donekonečna, ale je plánováno přibližně deset zakončení děje, což vítám.

Pokud jste zatvrzelý oldschool fanoušek Falloutu, tak se Vám Fallout 3 nebude líbit. To říká sám Todd Howard, výkonný producent. A jedním dechem dodává, že se musíte povznést a nelpět na starém, když se to snaží inovovat a přinést nějaké novinky. Za sebe bych mu jednu fláknul a pak s břitvou u jeho ucha potichu šeptal, že vyházet z Fallouta polovinu prvků, které dělaly Fallout Falloutem, není inovace, ale zvěrstvo. Fallout 3 zkrátka nebude patrně to, co si pod tímto pojmem dlouhá léta sníme.

To ale neznamená, že bych ztratil svůj optimismus. Naopak, myslím, že Fallout 3 bude skvělá hra, i když se od tradice v mnoha věcech odkloní. Zůstane-li zachována atmosféra, dobré nápady, černý humor, možnost klonit se na různé strany frakcí, tak budu spokojený, opravdu. Možná to bude jakýsi dotažený Stalker a já budu jedině šťastný. I když tu samou hru nebudu možná nazývat Falloutem. Držím palce.

P.S.- V Galerii najdete pár scanů z časopisu GameInformer, který je zdrojem pro veškeré současné informace o Fallout 3, díky exkluzivnímu preview.
Dave de Sade

2007-06-21 - Internet ;)

Fallout 3 trailer

Fallout 3 trailer

Tak jsme se konečně dočkali. Po měsíci artworků na oficiálních stránkách, po nekonečných debatách na diskuzáku s autory, po rozrušených výkřicích "kdy to bude" přišel den D, kdy se měl objevit trailer na patrně nejočekávanější hru současnosti (a nebudu daleko od pravdy, když napíšu, že po DM2 jde o nejočekávanější hru všech dob). V den D se na nás zubil poměrně dlouhou dobu jen indián s nápisem "Stand by", což fandové ve svých photoshopech komolili na "Kill Stan", "Stan by Stan" a podobně. Nakonec se hráze protrhly a trailer v HD kvalitě o velikosti 130 MB (ke stažení v Download sekci) přistál na našich discích.

Kdo čekal nějaké odhalení herního systému, ukázky soubojů a podobně byl zklamán. Jde o teaser trailer, takže má jenom nabudit. Mezi námi - tohle mohli uvolnit již před měsícem. Každopádně - video je to velmi pěkné, navozuje atmosféru. Hezká hudba, heslo "War, war never changes" - co víc jsme mohli čekat. Závěrečný záběr na techarmor postavu a konec. To jsme se tedy dočkali.

Na celém videu jsou tři opravdu zajímavé věci, které nesouvisí příliš s vizuálním sdělením jako takovým. Za prvé - hra je naplánována na podzim 2008, takže máme před sebou rok a půl přibližně čekání. Nic moc. Druhá zpráva - Bethesda prohlásila, že celá grafika v traileru NENÍ renderovaná, že jde o enginové záběry. Tak jako jo, vypadá to dobře, engine Oblivionu jede na plné obrátky a za ten rok možná mezi námi budou běžné čipy NV11000, takže bychom si to mohli zahrát. Poslední věcí jsou ohlášené platformy. Fallout 3 vyjde jak pro PC, tak pro XBOX 360 a také pro Playstation 3.

Nechci spekulovat, co to bude znamenat, ale pokud zanechají dobře zpracovanou kameru, kde se bude dát moci přepínat mezi first a third person pohledem na věc, bude-li tam parta a pauzovací souboje (zkrátka - aby hra klidně obšlehla The Fall + Oblivion zároveň), tak se na hru budu těšit ještě více. Těžko budeme hledat jinou firmu, než je Bethesda, která by se úkolu zhostila lépe.

Nemajitelé VIP shlédnou trailer níže skrz youtube:


Dave de Sade

2007-06-08 - http://fallout.bethsoft.com

Fallout 3 - herecké obsazení

Fallout 3 - herecké obsazení

Liam Neeson je pro mne neznámý herec. Není na tom nic divného, jelikož pro mne je drtivá většina herců naprosto neznámých, takže vše v pořádku. Avšak tento je celkem slavný. Krom role Qui-Gon Jinna v Epizodě 1 Star Wars hrál také v Schindlerově Seznamu, Batman Begins a mnoho dalších. Krom toho si nyní bude moci připsat další křížek - bude dabovat postavu ve Falloutu 3. Podle Bethesdy jde o roli psanou na míru právě jemu, jde o roli otce hlavního hrdiny. Bethesda to myslí s Falloutem vážně. Zdá se, že žezlo Oblivionu v království nejdiskutovanější hry převezme hrdě právě třetí instance postapokalyptického RPG.
Dave de Sade

2007-05-10 - www.bluesnews.com

Van Buren, Fallout 3 DEMO a informace

Van Buren, Fallout 3 DEMO a informace

Jsou to již dva roky, co jsem poprvé psal na RPGhrách o projektu Van Buren, který měli na svědomí Black Isle pro Interplay. Projekt, který byl označován a považován za Fallout 3 se vším všudy. Nyní po letech Bethesda spouští teaser stránku třetího krále RPG, s výmluvným nápisem "Teaser 33 Days" a server No Mutants Allowed uveřejňuje jednak videoukázku z Van Burena, jakož i technologické demo Black Isle, které Interplay z nějakého důvodu nikdy nedovolilo dotáhnout do konce. Video shlédněte níže, TechDemo si můžete stáhnout u nás (VIP) nebo ve zdroji. Demoverze je sice hratelná, ale nezapomínejte, že jde o preaplha fázi vývoje, takže je tam spousta chyb a nedodělků, jako třeba pouze realtime souboje. Ale stojí to za to. Je to celkem důstojný pomník zaniklému projektu a zároveň vyvstávají naděje, že by Bethesda mohla Fallout vyzvednout z radioaktivního popela. War, war never changes...


Dave de Sade

2007-05-03 - www.ggmania.com

Oficiální stránky Fallout 3

Bethesda se rozhoupává víc a víc. Na adrese zatím nenajdete nic víc, než elegantní (a starší) obrázek + diskuzní fórum, ale je to dobrá zpráva, máme o zdroj více, kde se dozvídat věci z první ruky a kde se podělit o dojmy a názory tak, aby to autoři viděli a třeba se tím inspirovali.
Dave de Sade

2007-04-24 - http://fallout.bethsoft.com

Pár slov k Falloutu 3

Pár slov k Falloutu 3

Pete Hines se nás snaží doopravdy přesvědčit, že se na třetím pokračování legendárního a geniálního RPG opravdu pracuje a nešetří informacemi, které může vyzradit. Škoda, že v tom není nic moc smysluplného - že jsou všichni autoři velcí fandové Falloutího světa, že se na něm pracuje vlastně již několik let, byť v pozadí, že se budou snažit neudělat splácaninu, jakou byl Brotherhood of Steel (což byla taková wannabe hra s licencí Fallouta). To je ale všechno nepodstatné vedle hlavního sdělení - na Falloutu Třetím se pracuje, co víc si přát (krom toho, aby už tady byl).
Dave de Sade

2007-03-28 - www.computerandvideogames.com

Fallout 3 na enginu Oblivionu

Official XBOX Magazine (OXM) otiskl na stránku reklamu na Fallout 3 s komentářem Bethesdy. Na Falloutu 3 se prý již usilovně pracuje. Co je podstatné, že hra pojede na vylepšeném enginu Oblivionu a že autoři nabízejí pohled na hru formou first a third person kamerou. Hra má být samozřejmě obrovská a nekonečná s otevřeným prostorem pro naše blbinky. Pokud z Oblivionu převezmou pouze engine, tak bych se tomu zásadně nebránil. Přesto se nemohu zbavit positu, že podobně jako Oblivion, hra bude skutečně pro všechny, ale ne pro hardcore fandy Fallouta (kteří již na internetu pořádají hromadné sebevraždy).
Dave de Sade

2007-01-22 - www.nma-fallout.com

Tak jak je to s Falloutem 3?

Bethesda mlží jak jen může. Po několika zprávách, že Fallout 3 bude se zase v zápětí rozkřiklo, že nebude, pak že to bude jako Morrowind a pak zase, že to nebude. Desslock je redaktor časopisu PC Gamer a měl to štěstí, že se dostal do Bethesdy do sekce, kde měl možnost spatřit několik concept artů, které nemohly patřit k ničemu jinému, než k Falloutu 3. Inspirovalo ho to tedy k tomu, aby sepsal pět rad pro Bethesdu, pokud by to s Falloutem 3 myslela vážně. Přepisovat je tady celé je zbytečné, ale ocituji nadpisy, které jsou dost výmluvné. 1) Soubojový systém detailní a na tahy či pauzování času včetně zaměřování rozkroku u krys, 2) Nepoužívejte zvyšování úrovně příšer v závislosti na úrovni hráče, 3) Zachovejte ponurost a násilnost, 4) Zachovejte možnost tvorby unikátních charakterů a 5) Snažte se být originální. Podle jeho postřehů je také patrné, že se Fallout 3 nebude odehrávat v jižní Kalifornii, jako předchozí díly, ale na východním pobřeží USA. Autoři by pak neměli být nijak svázaní historií a měli by mít šanci se plně realizovat. Samozřejmě to nijak nevypovídá o tom, jestli Fallout 3 nakonec bude.
Dave de Sade

2006-10-17 - www.nma-fallout.com

Další zmínka o Fallout 3

Další zmínka o Fallout 3

Jasně, žádný Fallout 3 na E3 nebude, že? Pak ale nedává logiku, proč a kde se vzal plakát s PipBoyem a nápisem "Prepare for Future" s logem Bethesdy. Že by to nějak prosáklo z budoucnosti? Nebo je to jen pokus o černý humor? Tak jako tak, jestli se něco odhalí, bude to skvělé. Plakát si můžete prohlédnout ZDE.
Dave de Sade

2006-05-11 - www.computerandvideogames.com

Na Fallout 3 Bethesda nezapomíná

Na Fallout 3 Bethesda nezapomíná

Psát o Oblivionu je docela nuda, všechno se v podstatě ví, nikomu to nejpůjde a nakonec to bude stejně jinak. Vyvstávají však otázky na jiný, také velmi populární titul od Bethesdy, a sice Fallout 3. Je o něm pozitivní zmínka v rozhovoru s Peterem Hinesem, ohledně Oblivionu. Hines se vyjadřuje dokonce tak, že k Falloutu přistupují vývojaři stejně zodpovědně, jako k Oblivionu. Inu, snad se to pohne.
Dave de Sade

2006-02-15 - www.joystiq.com

Fallout 3 na E3?

Fallout 3 na E3?

Začínám litovat, že jsem se na E3 nevydal. IGN.COM uveřejnili fotky přímo z výstavy, kde je celkem jasně vidět, že šipka ukazuje jasně k našemu cíli - Fallout 3. Že by konrčně po všech tahanicích a nejistotách okolo takzvaného projektu "Van Buren" konečně na E3 rozprášily? Nebo se jedná o další fake, který se nás asnaží jen nalákat. No dejme tomu že první varianta: jediné slovo - "woo-hoo"! :)
P.S: Na fóru RPGCodexu se odhalilo, že se jedná o teaser - lákavý plakát, aby Bethesda upozornila na to, že je Fallout 3 ve vývoji, což je rozhodně lepší, než drátem do oka.
Dave de Sade

2005-05-17 - http://pc.ign.com

Van Buren - Fallout 3 - concept art

Van Buren - Fallout 3 - concept art

Oblíbený Fallout se zatím nedostal do fáze release, ale to neznamená nutně, že se Bethesda nepochlapí a neudělá konečeně nějaké rázné kroky. Oficiální FAQ na serveru No Mutants Allowed je na informace skoupý, proto vezměme za dobro několik concept arty, které se objevily na diskuzáku jmenovaného serveru. Zejména se mi zalíbil PipBoy 3000 :).

2005-04-22 - www.nma-fallout.com

Van Buren - Fallout 3 - concept art

Pokud Vás to zajímá, jistě uvítáte další sérii obrázků z concept artů, které vypadají moc hezky, atmosféricky. Krom toho se dají celkem nové (ale i staré, včetně vývoje titulu podle časové osy) informace nalézt zde, ale to opravdu jen pro fanoušky, výtah jsem z toho nedělal. A co se týče nejnovějších informací, tak článek na Globetechnology hovoří zatím jasně o tom, že to bude takřka na 100%, pokud Bethesda nebude chtít jinak. Zatím ale všechny síly napíná na Oblivion.
Dave de Sade

2005-03-10 - www.rpgdot.com

Van Buren = Fallout 3 ?

Není to zcela jisté, ale začíná se to tak rýsovat. Projekt Van Buren od Bioware bude ve skutečnosti Fallout 3. V diskuzních forech se už o tom mluví jako o hotové věci, ale nechť, máme už nějaké concept art, čili návrhy, prostě je vidět, že to bude. Máme se věru na co těšit :).
Dave de Sade

2005-02-17 - www.rpgdot.com

Fallout 3 - rozhovor

Nějak se začaly objevovat první konkrétnější informace o očekávaném Falloutu 3. Sice samozřejmě žádné obrázky, ani nic konktrétního co se herních mechanismů týče, spíše potvrzení toho, co jsme si mysleli. Hra je stále "ve vývoji", není ještě "nic hmatatelného"... Snad jsem jen pochopil, že povýší engine na engin Areny Oblivionu, že vnitřní mechanismus bude jiný, než v předchozích dílech (huh) a že postup tvorby bude podobný, jak to mu u Bethesdy chodí - menší, ale propracovanější svět... každopádně to je úspěch :). Čekání ale bude jistě dlouhé...
Dave de Sade

2005-02-06 - www.rpgdot.com


Firefox 2 Přidej RPGhry.cz na Seznam AddThis Social Bookmark Button
© RPGhry.cz, Všechna práva vyhrazena | Kontakt: info@rpghry.cz
Doporučujeme: BezvaData.cz - váš server pro sdílení dat