Největší kolekce RPG ke stažení

Betrayal at Krondor | Info hry & Komentáře

Betrayal at Krondor - obal
Vyrobce: DynamixWWW:  
Vydavatel: Sierra On-LinePlatformy: PC
Datum vydání: 1994Rating
Dnes již legendární a klasické RPG na motivy knížek o Trhlinové Válce. 
Vkládání komentářů je momentálně zakázáno.

Komentáře uživatelů:

jimmi15 | rozporuplne

jednoho dne jsem tak docela znudene patral po internetu po nejakem starsim rpg, ke kteremu bych mohl na nejaky cas usednout a hrat az do zblazneni. uz kdysi se ke me dostala tahle, ale nikdy se mi ji nepodarilo rozchodit. az jednou, zcela nahodne! super! rikal jsem si. hra ma zajimavy pribeh, dobre odvypraveny, libi se mi, jak jsou vyresena mesta i souboje. co me ale dost zklamalo jsou dungeony. prochazeni geometrickych bludist, kdy jedina moznost je jit doleva, doprava ci rovne je teda docela opruz. vyslo i pokracovani, ke kteremu jsem se bohuzel nedostal.. tak snad nekdy.

2005-02-17 - 11:11:26

davesade | rozporuplne

Na druhou stranu - Krondor je hlavně o příběhu a ten měl famózní. Ale hlavně - Betrayal at Antara, Return to Krondor a tak - byly dost průměrné až podprůměrné tituly. Doporučil bych ponořit se do tohoto titulu ještě jednou a více :).

2005-02-17 - 12:20:24

Dockin | Dokonale

O tyhle hre jsem cetl kdysi davno v casopise Elektronika. Autorem clanku byl Jan Eisler a krome BaK se tam psalo o Isharech atd. Jenze ja jsem se podival na screenshot a v tu chvili jsem VEDEL. Bylo mi uplne jasny, ze TOHLE chci hrat, i kdyz jsem o tom nevedel skoro nic. V ty dobe jsem nemel doma PC, takze trvalo dobre tri roky, nez se hra ke me dostala. Ale pak to stalo za to, vazeni. BaK patri mezi ty hry, jejichz zaklady je snadne si osvojit, ale trva neskutecne dlouho, mistrovsky je zvladnout. Ja sam jsem tenhle titul dohral mozna dvacetkrat a pokazde se mi podarilo objevit zase neco noveho - truhlu, schovany predmet... Nadhera, vrele doporucuju vsem.

2005-04-21 - 15:15:15

Geralt | rozporuplne

Betrayal of Krondor je hlavne hra neskutecne rozhlehla.. 4x jsem ji dohral a myslel jsem, jak ji znam. Pak jsem se dostal k nejakemu podrobnemu navodu a zjistil, ze jsem to vlastne bral hopem. To ma takovych ukoly, mnohe se tahnou pres nekolik kapitol a jsou to zajimave questy.. Tahle hra me sveho casu uchvatila

2005-10-07 - 19:16:34

mickmage | rozporuplne

Nesuhlasim, ze Return to Krondor bola podpriemerna hra, hra to bola dost dobra, len sa zmenil styl hrania - oproti prvemu Krodnoru (co bolo priemerne az podpriemerne bol romanovy prepis hry :) ). Imho Return to Krondor mal tiez dost dobry pribeh.

2005-10-10 - 21:00:39

Ringo | Super

Tak k tehle hre jsem se dostal teprve pred mesicem, i kdyz ji doma mam uz leta a marne jsem se ji snazil nekolikrat rozehravat. Jde dost o to si zvyknout na zakonitosti hry, protoze jinak vas hra bude peskovat za kazdou chybu. Ale jakmile se clovek ty zakonitosti nauci, je hra tak stredne obtizna. Famy z Excaliburu + 19 od Andreje Anastasowa o tom, jak vas bude drtit jeden zakys za druhym, jak je hra neuveritelne rozsahla a pod. neberte vazne. Ja hru dohral za mesic pohodoveho hrani (2 - 3 hodky denne), prosel jsem 90 - 95% lokaci, otevrel 95 % hadankovych truhel (bez navodu). Jestli jsem zakysl, tak snad 3x, kdy jsem musel kouknout donavodu a spise slo o to, ze jsem nepozorne prosmejdil mapu. Ted uz je Krondor dohrany, rozlehlost je tak akorat, hra neni nudne rozsahla s prazdnymi misty. Je to fakt zazitek, vrele doporucuji. Akorat tu digitalizaci postav autori hry prehnali, ta je fakt priserna.

2006-02-08 - 11:21:50

davesade | Super

Zcela souhlasím, Krondor je velice příjemná hra. A sypu si popel na hlavu, že jsem ho nikdy úplně nedohrál, z časových důvodů. Další díly mne bohužel nechytly :(.

2006-02-08 - 13:56:56

Ringo | Super

ja to taky pred tim z casovych duvodu odkladal. Ale fakt to neni tak rozsahle jak se keca. Jen to budi ten dojem. A to nemluvim o tom, ze kdybych jel jen podle hlavni dejove linie, tak tipuji dobu dohrani na 14 dni. Faktem je ze ja dost smejdil a nasel jsem spoustu raritnich predmetu, nemluve o specialnim meci co jsem nasel na zaklade echa z jednoho svitku, ktery umoznovala hra pouzit az v poslednich 2 kapitolach, protoze daval extra damage. Stacil jeden zasah.

2006-02-09 - 07:50:11

davesade | rozporuplne

Přiznám se, že jsem Feistovy trhlinové války nikdy neměl moc rád a četl jsem jen jednu a to první knihu. Proto mne patrně příběh nikdy moc neoslovil, až ho označuji za nedostatečný.

2006-02-10 - 09:42:18

Ringo | rozporuplne

Tak to ja zase Feista zeru. Prvni 4 knihy nemaji chybu. Bavi me i ty dalsi, byt se vede nekonecna polemika o tom, zda je to dobra fantasy nebo skvar na vydelavani penez. Ja predevsim hledim na to, jestli me ta kniha bavi nebo ne. Jedina z Feistovek ktera me fakt nebavi je Vrazda v La Mutu, kterou zrejme napsal celou spoluautor a Feist dodal jen svet a nejake postavy. Jinak povazuji zatim vse ostatni co od Feista vyslo za velmi dobrou fantasy cetbu. Jde hodne o vec pohledu a pristup, s jakym kdo pristupuje ke kniham. Defakto precteni prvnich 4 knih me dokopalo k zahrani a dohrani Betrayal at Krondor a uznani jej fakt za spickovy dungeon. Pred tim jsem mel na tu hru spoustu predsudku ktere mi v hrani branily. Nicmene Return to Krondor je fakt silenost, vicemene third person pomatena adventura.

2006-02-10 - 10:54:48

Geralt |

Ja to dohral asi 4x a az nedavno, kdyz jsem se dostal k nejake podrobne FAQ jsem s hruzou zjistil, ze jsem vynechal atk 40% obsahu!! Hlavne takove ty questy, co jdou pres nekolik kapitol, vubec me nenapadlo to nebrat vicemene primo do Krondoru ale udelat si zachazku a tak. Snad to nekdy zase dam :)

2006-02-10 - 15:24:12

902 10 | 90%

krondor je hodne dlouha a propracovana hra, ve sve dobe excelovala hlavne volnosti pohybu. proste jste si mohli jit kam ste chteli coz tehdy bylo neco nemyslitelneho. taky jste si museli davat pozor na ruzne nakazy apod. hru jsem dohral asi po 2 letech postupneho se vraceni a ochazeni od ni, rozhodne neni nejjednoduzsi a souboje jsou velmi tezke, zadne hromadne masakry pocetnych commonu. velkym plusem je i pribeh, doprovazeny kratkymi filmecky. proste pohoda.

2006-06-09 - 14:31:22

902 10 | druha strana mince - 92%

jak jsem tu jiz napsal v predchozim komentari, krondor jsem uz kdysi dohral. tehdy to byl vicemene porod, anglicky jsem umel jen minimalne, takze jsem se moc nezatezoval ctenim jinych textu nez hadanek a tech chapterovych. pred par mesici jsem mimodek zabloudil na fanweb krondoru, kde jsem zjistil, ze jsem v podstate minul dobrou polovinu hry, tvorenou sidequesty. netrvalo dlouho a krondor jsem znovu rozehral (zrovna ve zkouskovym, to vubec nebyl dobry napad) a musim rict, ze je to naprosto excelentni hra, ktera je v cr mozna trochu ve stinu jinych starych rpg (albion, arkania, wizardry 7 etc.), ale imho je vsechny prekonava. hra nabizi opravdu fungujici svet, a to prosim neni klasicke recenzentske pozlatko. je tu idealni pomer mezi sidequesty a hlavnim dejem, hrac tak nikdy neni odtrzen od sveho ukolu, jak je tomu treba v BG2. pribeh je strhujici, souboje pro zkuseneho hrace celkem snesitelne, ve hre se v podstate neda zakysnout, pokud se pozorne ctou vsechny texty. vynikajici je system stats, kouzel a inventory. hra ma uchazejici engine, hezka je staticka grafika a digitalizovane animacky a hudba je vytecna. abych to shrnul, betrayal at krondor bych ted jiz s jistotou oznacil jako jednu z mych top 5 rpg, spolecne napr. s BG1 a isharem 3.

2008-01-19 - 13:59:00

Ringo |

Ja Krondor dohral cca pred rokem ci rokem a pul. Pres puvodni rozporuplnost jsem se proste k tomu dokopal a je to jednim slovem narez. Opravdu tohle patri k TOP RPG, davam tomu 95% a tech 5% strhavam jen za nepekne hrane videa a nafocene xichty postav.

2008-01-19 - 21:32:00

SirStary |

Ahoj, jsem tak trochu PC antitalent. Rád bych si zapařil nějakou starou RPG pecku, třeba BaK, jak je to s rozjetím hry pod WIN XP, popřípadě co musím udělat, abych si tuto hru mohl zahrát? Předem díky za nějaké rady.

2008-02-19 - 11:19:00

Ringo | Sir Stary

tak na tuto hru je treba Dosbox, popripade VDM sound, ale myslim ze spise ten Dosbox, coz je emulator 386 v DOS rezimu. Jestli jsi PC antitalent, tak to bude kapku asi potiz, protoze je treba do configu namountovat mechaniky, cesty ke hre, pak je treba se do hry dostat opet pres prikazovy tradek DOSu. Kdo na tomhle nevyrustal, tak s tim bude mit asi kapku potiz.

2008-02-19 - 11:31:00

Richmond | dosBox

No já tedy si udělám vždy zástupce hry na ploše, takže dosobx už pak přes konzoli nespouštím. Ale je pravda, že to chce nějaké min. znalosti psaní batchů :)

2008-02-19 - 12:34:00

SirStary |

A můžete mi pls doporučit nějaké stránky, kde by mohl být sepsaný nějaký návod, jak spustit tyhle staré pecky? Díky moc za reakce. Starouš

2008-02-19 - 21:10:00

Insides | pro Sira

podivej se sem tady je celkem obsahly FAQ k DosBoxu
http://www.bestoldgames.net/dosbox/

2008-02-20 - 09:38:00

davesade |

Vůbec nejlepší je si přečíst readme.txt, je tam srozumitelně popsáno naprosto vše.

2008-02-20 - 12:28:00

Heimann |

To je hrozný, jak jsou ti lidi čím dál línější! Číst readme nebo dokonce něco editovat :-O Jaktože to za mě někdo na netu neudělal? Sorry za tenhle výlev, ale tenhle typ submisivnosti mě obzvlášť na chlapech votravuje. To, že ženský jsou pitomě pasivní, jak tuším napsal Houellebecq, ještě beru, ale tohle --- Kde je tvořivost, kde je touha pokořit problém? :-/

2008-02-20 - 13:32:00

Ringo | Heimann

jj, musim se pridat. Ne ze bych nebyl lenivy a neuzival si pohodli Playstationu 2 kdy dam CD do drivu a hraji a nemusim ztracetcasinstalacemi, onfiguracemi a nevim cim jeste. alesakra kdyz si chci zahrat nejakou tu vykopavku z drevnich dob, tak to k tomu proste patri a jedou z radosti z takove hry je to, ze se mi podarila rozchodit. Pamatuji doby kdy jsemty hry v podstate ani nehral,jen jsem hodiny a hodiny konfiguroval a steloval, dokud to nefakcilo:-)

2008-02-20 - 20:06:00

SirStary |

to Insides a davesade: díky moc kluci

to Heimann: částečně máš pravdu, jsem lenivý na to přijít sám, ale prosím neodsuzuj hned někoho o kom nevíš zhola nic.

to Ringo: jo ty hodiny hodiny mně opravdu chybí a než bych měl něco ty hodiny zkoušet, tak je radši věnuju dětem, ale to přece neznamená že nemám chuť na starou pecku na kterou se mi sem tam trošku toho volného času naskytne.

Díky všem až budu mít čas, tak to zkusím. Starouš

2008-02-20 - 22:23:00

Heimann | To SirStary:

Omlouvám se, nechtěl jsem se tě dotknout. V Dosboxu je to úplně jednoduchý. Nainstaluj si ho, dej si zástupce na plochu, otevři složku, ve který máš BaK, a pak jenom chytni soubor KRONDOR.EXE (nebo jak se jmenuje) levým tlačítkem myši, přetáhni ho na ikonu zástupce Dosboxu na ploše a pusť tlačítko. Nic nemusíš nastavovat, spustí se ti to samo. Pokud to bude pomalý, zmáčkni CTRL-F8 nebo CTRL-F12 (klidně několikrát za sebou, ale zase ne mockrát, jinak se ti to bude trhat).

2008-02-21 - 08:10:00

Heimann | To Ringo:

Mně se taky nechtělo kdysi nastavovat to divný WinUAE (tenkrát ještě Hoborg neměl na svých stránkách přednastavený konfiguráky ke všem hrám), ale prostě jsem musel, kvůli Black Cryptu, Ambermoonu, FATE atd. Stál jsem o ty hry tolik, že jsem se s tím matlal, dokud jsem to nespustil. Myslel jsem, že se pominu radostí, když mi s trhaným zvukem v pozadí naskočilo první logo :o)

2008-02-21 - 08:16:00

Ringo | Starous

v pohode, ted se taky staram o maleho, tak jak rikam, uzivam si PS2 kde strcim placku do drivu a hraji. Cas na nejake konfigurace uz neni. Mozna mam taky vyhodu, ze jsem dostal dosbox do ruk v dobe, kdy jsem na to jeste cas mel a navic jsem vyrostl na DOSu, mozna ze dnes bych na tom byl jako ty, kdybych videl dosbox poprve a chtel bych aby mi to pohodlne nekdo popsal jak s tim nez abych na to prichazel sam. Cas je opravdu drahoceny. Akorat me trochu desi ta rezignace na to si to vymyslet sam. Zacinam mit pocit ze se tak nejak svazime do poloh, kdy pohodlne pockame, az na to prijde nekdo jiny a pak nam to pekne popise ci nastavi, coz nasi sede kure mozkove moc neprospeje:-)

2008-02-21 - 09:38:00

Ringo | Heimann

tak jelikoz Hoborga znam osobne a vim jak se s tim piplal, tak pro me bylo docela pohodlne pockat, az ten Ambermoon a Black Crypt rozchodi:-) Crystal Dragon jsi zkousel? To je teprve hard core:-)) Jinak co se tyce WinUAE, tak tam jsem byl odkazan sam na sebe u her od SSI Champions of Krynn, Death Knight of Krynn a Dark Queen of Krynn a pak jeste serii z Gold Box od SSI z Forgotten Realms, protoze ty se Hoborgovi nelibi a nechtel se jimi moc zabyvat, i kdyz si nakonec tu praci dal. Me strasne imponovala ta atmosfera tech her, Death Knight of Krynn jsem hral kdysi na 286. Nicmene po te co jsem u toho stravil asi 3 dny stelovanim, tak az se to rozjelo, tak jsem to hral asi 3 hodky a musel jsem uznat, ze ty hry maji tak priserny interface, ze se to uz neda ani hrat:-) Ale kdysi na te 286, kdy jsem byl jeste uplny zacatecnik mi to jaksi nevadilo. Asi to bude tim, ze jsem nic jineho poradne neznal:-)

2008-02-21 - 09:42:00

Heimann | To Ringo:

Crystal Dragona jsem dohrál a byl jsem z něj úplně vyřízenej. Asi nejrozsáhlejší negenerovanej dungeon tohohle typu, co jsem hrál. Kolik to mělo levelů? Ty hádanky a ty potvory tuhý! Z Forgotten Realms jsem dohrál dneska už asi nehratelnej Pool of Radiance a Curse of Azure Bonds. Přesně, jak říkáš - hroznej interface, ale skvělá atmosféra a vůbec celková hratelnost. Secret of Silver Blades jsem vzdal, jsou tam dost nepřehledný bludiště. Do další série jsem se (zatím) nepustil. Ale dočet jsem se, že jde o celkem krátký hry, je to pravda?

2008-02-21 - 11:08:00

Ringo | Heimann

kratke hry - tezko rict, ani jednu jsem nedohral, ty bludiste byly priserne, hlavne nakumulovane jednoctvercove mistnosti, ktere vypadaly jedna jako druha a jestli ses nekam pohnul jsi poznal jen kdyz ses prepnul na mapu. Me hlavne bere Krynn serie, asi i proto ze zeru Weiss Hickmann a jejich knizni Dragonlance serii.

2008-02-21 - 11:15:00

Machrovic | ČEŠTINA

češtinu do hry naleznete zde: http://cestiny.idnes.cz/b/betrayalatkrondor.html

2008-05-07 - 21:58:00

manali | Pribeh

Btw. Autorem pribehu je sam Feist. Neni to delane podle knizek, ale stoji to jako samostatny dil v jeho svete. Dynamix tomu dal podobu hry a Feist to pozdeji vydal jako knihu...

2008-12-08 - 18:50:00

SledgeHewer | Naprosto brilantní hra!

Jen škoda, že na Celeronu 600MHz (můj "herní" stroj) se pod DosBOXem hejbe nevalně. Ale já to nějak vyřešim :) Rozhodně doporučuju soundtrack - http://www.queststudios.com/quest/bakcd/bakcd.html

2009-04-15 - 10:33:00


Firefox 2 Přidej RPGhry.cz na Seznam AddThis Social Bookmark Button
© RPGhry.cz, Všechna práva vyhrazena | Kontakt: info@rpghry.cz
Doporučujeme: BezvaData.cz - váš server pro sdílení dat