Největší kolekce RPG ke stažení

Dungeons & Dragons Online: Stormreach | Info hry & Komentáře

Dungeons & Dragons Online: Stormreach - obal
Vyrobce: TurbineWWW: http://www.ddo.com/...
Vydavatel: AtariPlatformy: PC
Datum vydání: 2005---
Onlinová verze tohoto populárního stolního RPG si klade za úkol dosáhnout na nejvyšší příčky. 

Odkazy:

Vkládání komentářů je momentálně zakázáno.

Komentáře uživatelů:

Geralt |

Sakra i sem se vloudil Traged? Ten ma taky nos vsude :)

2006-01-12 - 19:27:30

davesade |

Traged je na nyxu, já jsem na nyxu = záhada vyřešena ;).

2006-01-12 - 22:05:59

traged |

I'm everywhere. I'm your shadow. I'm the air which you breath. Than you can count with one thing - if I wish, you will die! :]]]

2006-01-13 - 13:30:10

Geralt |

Nazdar Tragede, mozna si jeste vzpomenes na Galaina :) Jestli jsi to teda ty :)

2006-01-18 - 18:39:14

Geralt |

Dave, probuh, co je to za vetu: "v FAQu se dočteme, že za měsíc hraní budou autoři chtít £8.99 (cca 380 Kč), což je zhruba stejně, než standardní cena za jiné, konkurenční MMORPG." Jsem zmaten... :) Leda by jsi chtel rict, ze je to mene nez je standartni cena dnesnich MMORPG (14-15$) :) Myslim ze spis chteji nalakat hrace na nizsi cenu, preci jen jak jinak konkurovat WOW, kdyz nemuzou nabidnout tak jednoduchou hru.

2006-01-18 - 18:43:03

davesade |

Na nyxu jsme to rozebírali, že v přepočtu je to zhruba stejných 12.99 euro, jako jiné hry, ale je to méně, než 15 euro, co chce SOE. Takže z toho jsem vyšel při formulaci "zhruba stejně". Stačí?

2006-01-19 - 08:43:32

Geralt |

V pohode, nevsim jsem si, ze je to znak libry a ne dolaru.. Priste pis oficialni zkratky men, pak jsem za vola :)

2006-01-19 - 10:17:09

Mateej | Tak to teď zkouším...

...a jsem docela spokojenej. Samozřejmě, roleplayingu je v tom minimum, ale zábavný to je docela dost (obzvlášť pokud jste - stejně jako já - milovníkem D&D a nováčkem na poli MMORPG).

2008-10-06 - 10:20:00

delosombres | 2Mateej

Vzhledem k tomu, že tohle je MMORPG, tak nechápu jak vůbec můžeš říct, že je tam roleplayingu minimum. Neexistuje žánr her, kde je (nebo je možno) více roleplayingu než právě v MMORPG. Tam tu roli skutečně můžeš hrát jako v PnP narozdíl od singleplayer her. Takže bych prosil vysvětlení. :o)

2008-10-07 - 03:48:00

Mateej | 2delosombres

Měl jsem tím na mysli, že:
1) Veškerá komunikace mezi hráči je na úrovni OOC (out of character), a nikoli IC (in character). Samozřejmě, existují RP servery a guildy (ale já po pravdě řečeno nemám důvod je vyhledávat, protože kvalitního RP si užiju dost naživo a česky.)
2) Nezáleží na tom, jestli jsi hodný nebo zlý (s výjimkou toho, jestli tě sesmaží kouzlo Smite Good apod.). Afaik nemáš moc příležitostí to projevit, jak vůči NPC, tak vůči ostatním hráčům, protože PvP tu s výjimkou arén v hospodách není.
3) Jsem na 5. levelu z 16 a ještě jsem nenarazil na možnost ovlivnit příběh vlastním rozhodnutím, a to ať už ten hlavní, nebo příběh jednotlivého questu. Buď ho přijmeš, nebo ho nepřijmeš, buď ho splníš v plném rozsahu, nebo částečně nebo vůbec.
4)Ani davesadeovské pojetí RP ve stylu "roleplayuji tím, že se rozhoduji, jakých způsobem quest prakticky vyřeším" tady vzhledem ke značné diferenciaci jednotlivých povolání není dost dobře možné. Pokud jsi bojovník, dokážeš se questem prorubat, ale pravděpodobně nedokážeš najít tajné dveře, kterými bys nepřátele obešel, nebo odstranit pastě blokující třetí možnou cestu.

2008-10-07 - 11:27:00

delosombres | 2Mateej

Tak to potom jo, chápu. Díky za vysvětlení. Bereš to prostě z pohledu "defaultní hry" a její podpory. Nicméně si ještě dovolím podotknout, že komunikace OOC (a tím pádem málo roleplayingu, jak píšeš) je chyba hráčů či serveru a ne hry samotné.

2008-10-08 - 05:09:00

Mateej | 2delosombres

To, že záleží na tom, jak to hráči pojmou, jestli jako Diablo/WoW nebo kvalitní roleplay, to je samozřejmě pravda, možnost volby tu je.

Nicméně celý tento herní produkt je nastaven tak, aby hráče vedl spíš ke grindingu než roleplayingu (dokonce možná i víc než v jiných MMORPG). Jiná MMORPG jsem sice nehrál, ale přijde mi, že v DDO je relativně málo oblastí, které by bylo možné volně prozkoumávat a potkávat v nich zajímavé encountery, které by se při každém novém vstupu do oblasti měnily nebo přímo generovaly. Prakticky celá hra se odehrává ve velikém městě, ze kterého jsou hráči vysíláni na questy, zpočátku především do kanalizace a opuštěných skladů, později třeba i mimo město. Questy jsou různě dlouhé, ale téměř vždy se jedná o více méně tunelovitou záležitost, nikoli otevřené prostranství zvící několika čtverečních kilometrů, po kterých by se hráči mohli prohánět. To by ještě s roleplayingem nemuselo být na štíru, jenže ono je nutné ty questy plnit opakovaně a na vyšší obtížnost, přičemž jediné, co se změní, je nabušenost nepřátel, nebezpečnost pastí a kvalita nalezených předmětů, příběh a jeho background zůstává vždy stejný. Můžu to teď vyzkoušet s novou postavou, ale imho je nereálné, abych každý quest jel pouze jednou a zároveň aby postava nezačala zaostávat v levelování (nikoli za ostatními postavami, ale za zvyšující se náročností questů). A tohle je taková divná systémová záležitost, která roleplayingu moc nenahrává. "Proč máme jít znova do těch kanálů, když jsme z nich koboldí bandity vedené šamanem Pižďuchem vymetli včera?" "No, on nějakým záhadným způsobem obživl a je teď prý mocnější než býval." "Aha... Hm... Tak to jo. Tak jdem."

A navíc celé herní prostředí v zásadě málo interaguje. Na NPC nejde útočit, okrádat je nebo vůbec jakkoli měnit jejich postoj k vám (alespoň pokud mohu soudit ze zkušeností z 1.-5. levelu). A vzhledem k tomu, že tu v zásadě není pořádné PvP (ne že by mi nějak extra chybělo), tak vlastně ani nevím, o čem bychom se spoluhráči mohli roleplayovat.

2008-10-08 - 12:30:00

Mateej | Update

Po nějaké tom měsíci hraní musím uznat, že jsem se spletl s odhadem toho, zda je či není nutné hrát s jednou postavou tentýž quest opakovaně, aby postava nezačala levelově krnět. Není to nutné. Většinou se ve více méně náhodně sešlé partičce postav najde nějaká, která už daný quest hrála a dokáže ho otevřít na vyšší obtížnost, což je všemi ostatními vítáno, protože to mimo jiné znamená i více expů. Dokonce bych si troufnul tvrdit, že když se soustředíte na hraní na hard či elite obtížnost, můžete hru rozjet se třemi různými postavami, s každou hrát více méně jiné questy než s těmi druhými dvěmi a přesto pěkně levelovat a prospívat.

2008-11-13 - 21:01:00

skallter |

cau premyšlím o tom ze si koupim Dungeons & Dragons Online a chtel bych se zeptat jestli se da hrat i na free servrech ?? odpovezte mi pls na mail blackkoki@seznam.cz diky za odpoved :)

2008-12-26 - 22:32:00


Firefox 2 Přidej RPGhry.cz na Seznam AddThis Social Bookmark Button
© RPGhry.cz, Všechna práva vyhrazena | Kontakt: info@rpghry.cz
Doporučujeme: BezvaData.cz - váš server pro sdílení dat