Největší kolekce RPG ke stažení

Might & Magic 6 - The Mandate of Heaven | Info hry & Komentáře

Recenze
Novinky
Downloads
Video
Might & Magic 6 - The Mandate of Heaven - obal
Vyrobce: New World ComputingWWW:  
Vydavatel: 3DOPlatformy: PC
Datum vydání: 1998---
První novodobý díl v komplet 3D grafice, ale jinak tradiční kvalita a styl.Koupit tuto hru
Vkládání komentářů je momentálně zakázáno.

Komentáře uživatelů:

lenoch | Příběh

Tahle hra má super příběh, dokonce tak super že jeho hlavní pointu použili i v následujícím dílu :)

2006-11-16 - 15:13:07

lenoch | Příběh

Tahle hra má super příběh, dokonce tak super že jeho hlavní pointu použili i v následujícím dílu :)

2006-11-16 - 15:13:26

FrodoHC | 98%

Dobrá hra a super příběh i u 7,8

2007-03-09 - 19:48:36

FrodoHC | ???

Jak bych mohl jsem něco dát????

2007-03-09 - 19:50:00

StriderCZ | short recenze

Moje první RPG, které mi vydrželo do dohrání cca 3 měsíce. Velmi dlouhá hra, ikdyž místy poněkud monotónní soubojový systém (odhadem během hry kilneš tak 10000 nepřátel), ale velm zbavné. zejména při použití magie. nezapomenu na kouzlo armageddon po jehož použití jsem vybil všechny civilisty na mapě a šel pak na rok do vězení. navíc super hra v češtině vydaná jako přloha LEVELu. Doporučuji.

2007-05-30 - 14:42:36

Heimann | short recenze

Já to zatím dohrál tak do čtvrtiny (podle počtu polí na mapě) a pořád tomu nějak nemůžu přijít na chuť. Přijde mi to nějak moc uklikaný, mám radši jednu potvoru, která mi dá zabrat, než stovku nepřátel, který stačí z dálky proděravět šípama a usmažit fireballama. Je to pořád dokola a ještě horší je, že příběh se jenom nesměle usmívá z mlhavý dálky. Chápu, že tohle je prostě styl Migt&Magiců, ale co nechápu je, že díly 3, 4 a 5 mě bavily, a tohle ne. Třeba jsem se do toho jenom nedostal, třeba to ještě přijde.

2007-05-30 - 18:40:04

Jab | short recenze

Doporučuji spíše dějovější díl sedmý. V šestce jsem též měl problémy motivovat se k dalšímu hraní. Holt kde není pořádný příběh, tak zachraňuje jen opravdu novátorský přístup ke hře a zábavě. A to se téhle série při vší úctě netýká.

2007-05-30 - 20:47:56

Heimann | Končim

Končim. Stačí. Nebaví mě to. Po zabití dvoutisící pětistý šedesátý druidky (vod voka, ne že bych je počítal), otevření radši ani nechci vědět kolikátý truhly, --- kvůli nemožnosti si s kýmkoli pokecat, pokud teda někdo nepovažuje za pokec to, že vám pořád někdo jenom radí a semtam po vás chce, abyste mu pro něco došli, --- kvůli tomu, že přes mnohokrát opakovaný žadonění "příběhu, vylez" nevyleze nic, --- prostě končím. Asi mi chybí nějaký kolečko nebo co, ale jestli tohle RPG je revoluce, která si zasloužila dalších tři a půl opakování, tak už fakt nevim. Liší se vůbec další díly něčím jiným než grafikou? Mám věřit Jabovi, že sedmička je dějovější? pořád DOUFÁM, už jenom proto, že to jde spustit přes Cedegu.

2007-07-18 - 14:13:08

lasice | Končim

přesně tohle mi na tomto rpg vadilo taky :( a co se týče dalších dílů tak ty už jsem nehrál bo se nelišili skoro ničím

2007-07-18 - 16:08:23

Ringo | Končim

tam MM6 jsem sice dojel, ale musim rici ze je o poznani horsi nez MM4. Je sice fajn ze 3D svet dava takovou svobodu jako letani, volne otacivy pohyb atd., nicmene podle me to vypada vsechno tak divne umele a sterilne, oproti pekne malovane grafice MM4, v ktere citim notnou davku artu. MM6 mi prisla jako kompromis mezi hrou pro fandy dungeonu a hrou pro nove masy hracu. Proste tak nejak do toho vlitnes a hraje. Hra je totalne domrsena nesmyslnymi pocty nepratel, kteri se navic v kazde lokaci po urcitem case respawnuji. Co se tyce pokracovani, tak MM7 a MM8 povazuji jeste o tridu horsi, pro me je MM6 poslednim tak nejak jeste s primhourenyma ocima prijatelnym dilem MM. Defakto pro me serie MM konci 5. dilem.

2007-07-19 - 07:51:05

Mateej | Končim

Jojo, popsal jsi MM6 celkem přesně. Ještě k tomu můžeš připočítat grafiku, pohybující se na hranici pohádkovité kýčovitosti. Nicméně se musím přiznat, že přes všechny tyto nedostatky mě to před lety docela chytlo, nejvíc mi asi uhranul ten skillovej systém. Možná, že kdybych hrál předcházející díly, tak bych se na to díval jinak.

2007-07-19 - 22:51:23

Mateej | Končim

Jojo, popsal jsi MM6 celkem přesně. Ještě k tomu můžeš připočítat grafiku, pohybující se na hranici pohádkovité kýčovitosti. Nicméně se musím přiznat, že přes všechny tyto nedostatky mě to před lety docela chytlo, nejvíc mi asi uhranul ten skillovej systém. Možná, že kdybych hrál předcházející díly, tak bych se na to díval jinak.

2007-07-19 - 22:59:00

Mateej | Končim

Sakra, proč se to sem postuje dvakrát? To už je tenhle tejden podruhý.

2007-07-19 - 23:01:09

davesade | Končim

Drobná chybka - při odeslání formu se nesmaže cache nebo co, takže po refreshi stránky se post odešle znova. Ech..

2007-07-20 - 07:25:37

Jab | Končim

Sedmička je dějovější a osobně jsem šestý díl též nedohrál, jelikož mě přestal bavit. Ale pokud se ti díl šestý opravdu nelíbil, tak tě logicky nebude bavit ani díl další. Mohl by ses těšít leda na několikanásobné větvení příběhu a i různé konce (za dobro a zlo). Jo a sedmička je kratší, jaksi více hutnější - čili těch questů není až tak zázračně moc a druidy po pláních lovit nemusíš ani nemůžeš - nejsou tam, naštěstí... ;-) Výhodou sedmého dílu je propojení světa i děje s HoMaM III. Osobně mě ovšem nejvíce zaujalo, že v tom všem si mohu zvolit cestu zla a přidat se k nekromancerům Deyji. Změní se tím hodnosti povýšení pro všechny postavy i jejich questy, které jsou čas od času opravdu zlé. Viz například druhé povýšení paladina (paladin - crusader - Hero/Villain). Možnost hrát RPG za zlosyna se hned tak nevidí. :-)

2007-07-20 - 11:17:33

Heimann | Končim

Hm, díky, dám tomu šanci. Jdu instalovat sedmičku, uvidím, jestli máš pravdu ty, nebo Ringo :o)

2007-07-20 - 16:26:24

Jab | Končim

Pravdu nemá žádný z nás. Naše hodnocení jsou ryze subjektivní. Zda je hra dobrá či ne si nutně musíš rozhodnout sám. ;-)

2007-07-20 - 18:49:44

Ringo | Končim

to bych radsi dojel tu sestku, ma preci jen jisty nadech stareho Might and Magica. MM7 mi prisle uz jak z jine serie. Absolutne jsem postradal atmosferu. Tu nastesti MM6 mela a bylo to to jedine co me u te hry drzelo az do konce, byt se to musty zvrhavalo v Heretica:-)

2007-07-23 - 08:29:37

Atharos |

Tak si také přisadím svou troškou do mlýna. Pro mě M&M 6 znamená v podstatě první pořádnou hru, jakou jsem ve svém životě hrál (skok ze Rodent Revenge je poměrně značný) a byla schopna mě uchvátit na dlouho dobu (paradoxně jsem ji nikdy nedohrál). Co se týče ostatních dílů, sedmička přinesla nového jenom Arcomage, což mnoho není, ale zábavné určitě je. A osmička? Podle mě nejlepší z "nových" M&M, svým systémem najímání postav si mě velice získal. Když se ale na "magicky" podívám z dnešního pohledu, vadí mi nulový roleplay (s tím souvisí už zmiňované "rozhovory") a postupem času určitý stereotyp, naopak se mi ale líbí soubojový systém, rozsáhlost, systém skillů a enchantování. Pro mě je prostě M&M 6 hlavně nostalgií, na kterou nemohu zapomenout. Někdo má Dungeon Mastera, já zase Might and Magic....

2007-07-23 - 10:58:53

Atharos |

Ještě aby bylo jasno, nejsem poznamenaný staršími M&M....

2007-07-23 - 11:01:26

Ringo |

coz je zrejme hlavni problem:-) Kdo hral jako prvni hru tohle, tak k ni prilne tak jako vychvalovaci DM, kteri dodnes tvrdi ze je neprekonatelny, i kdyz byl prekonan po vsech strankach xkrat:-)

2007-07-23 - 12:43:23

davesade |

DM nebyl překonán!!! Budliky budliky! ;)

2007-07-24 - 07:35:14

gaf |

Na týhle hře je dost divný, že jedna skoro-všemi-proklínaná-vlastnost, a to rutina, v ní funguje nádherným způsobem. Líbilo se celou hru čím dál víc masivním mačkáním attacku s malým spožděním při ukázání damage masit cokoliv u mně a nebo v dohledu. Třeba draky na poušti (: A do toho tam byl i ten příběh a atmosféra, no zase tak nějak: "jo to je zase ono jako když jsem to hrál minule, to je pěkný" Že to nemá náboj originality a sebesamovství jako třeba DM je přece jedno. Má to něco jinýho, co se nesnaží s legendami před touhle hrou srovnávat (to by ani neuspělo) a prostě si to jede ve svém. Je mi jasný, že právě proto vznikají vlastně komunity kolem různých her. Hlásím se ale s čistým štítem i k DM i k MM (:

2007-07-25 - 13:08:26

Ringo |

tak to ja se na PC hlasim k Wizardry 7, Ultime 7, Ultime Underworld 1, 2, Dark Sunu 1, Betrayal at Krondor. DM a MM 6 mi prijdou jako pragmaticke ulity s prazdnym obsahem. Holt pribeh je pro me tahounem. Je fajn se hrabat v cisilkach a systemu, ale jakkoliv muze byt genialni, musi byt neco, proc se v tech cisilkach budu chtit hrabat.

2007-07-25 - 13:32:12

gaf |

Wizardry VII naprosto rulez ! U mně teda do doby než začnu hrát Albion. A pak teda můžu po nějaký době říct, že. Wizardry VII naprosto rulez !

2007-07-25 - 16:27:53

Machrovic | ČEŠTINA

čeština do hry: http://cestiny.idnes.cz/m/mightmagic6010219.html

2008-05-08 - 01:05:00

krwak |

Mne sa MM6 celkom pacila. Tato hra ma samozrejme svoje klady a a zapory a ja by som ju z iste ju casti prirovnal k diablu ale inak mala svoje nesporne kvality.
Obrovska hrba predmetov a to taktiez po dlhsej dobe hrania. Skillovy system je skvely a po case ked mozes lietat hra nabera novy styl. Nicit vsetko okolo seba fireballami a lukmi a popritom lietat je fakt celkom dobry pocit.
Na grafiku sa dalo celkom dobre zvyknut a hudba bola dost dobra.
Dokonca aj rocne obdobia sa menili.

Aj ked by som nepovedal, ze to bola najlepsia hra aku som hral ale urcite bola dost chytlava a stravil som pri nej vela casu.

2008-05-09 - 04:07:00

krwak |

Inak tato hra ma svoj pribeh avsak je menej nahusteny medzi subojove sekvencie. V tejto hre predstavuje jedna mapa to iste ako v inych hrach jeden level v dungeone.
Pamatam si na jednu miestnost kde bolo asi tak 500 skeletonov. Taktiez mapu ktora bola plna drakov. V tom case ale moje postavy boli na najekam 67 leveli a mali zbrane a kuzla ktore dokazali zabit jedneho draka na 2 supy.
Bola to skratka megalomanska hra.

2008-05-09 - 04:17:00

902 10 | hudba

mam problem s background music, nefunguje. na netu jsem cetl par letmych zminek o tomto problemu, ale nikde zadny reseni. nevi nekdo co s tim?

2008-05-10 - 12:15:00

Surbont | Patch pro XP

Pro funkčnost na XP. Nejprve nainstalovat patch (tento vyšel na rozdíl od VII a VIII oficiálně): http://www.svetmightandmagic.cz/download/mmd_index.php

2008-09-24 - 09:13:00

StriderCZ | Kde sosat

Můj oblíbený obchod www.gog.com nabízí k prodeji celou sérii M&M od prvního dílu po osmý -devítka bude (možná) následovat.
DOPORUČUJI- žádná DRM ochrana, a pokud se juknete na Elemirovy stránky- není co řešit.

2011-03-22 - 20:00:00

StriderCZ | Mody


Tak jsem se pustil do restartu MMVI- našel jsem dva mody:
http://www.moddb.com/games/might-and-magic-6/mods ...
Oba mody jsou si v mnohém podobné, po váhání a vyzkoušení jsem nechal suicide squad mod, (protože nemění ikony postav, na které jsem za ty léta zvyklý)
Ve zkratce tyto mody fungují tak, že:
1. Průchod hrou ve skupině 4 rytířů je jednodušší, s mágy naopak složitější.
2. Grafická úprava předmětů v inventáři + jejich vlastností
3. Přeházení účitelů, a dalších NPC ve městech, takže je hra zajímavější.

2012-01-13 - 20:20:00


Firefox 2 Přidej RPGhry.cz na Seznam AddThis Social Bookmark Button
© RPGhry.cz, Všechna práva vyhrazena | Kontakt: info@rpghry.cz
Doporučujeme: BezvaData.cz - váš server pro sdílení dat