Největší kolekce RPG ke stažení

Brány Skeldalu | Info hry & Komentáře

Brány Skeldalu - obal
Vyrobce: Napoleon GamesWWW: http://www.napoleongames.cz/ma...
Vydavatel: CenegaPlatformy: PC
Datum vydání: 1998Rating
České RPG v klasickém chodbičkovém hávu, dost specifická hra setkávající se s ovacemi i odporem. 

Odkazy:

Vkládání komentářů je momentálně zakázáno.

Komentáře uživatelů:

p_lichnovsk001 | BUG ve hre

Ahoj, tak jsem si stahl Brany Skeldalu, kterou tedka uvolnili a moc pekna hra. Bohuzel jsem asi narazil na bug, ktery brani v dohrani hry. V nevidetelnem meste je palac, ktery je chraneny vodnim prikopem. Kdyz otocite lebku narazenou na kulu, otevrou se sice dvere do hradu, ale jiz se nespusti most pres vodni prikop, takze se stejne do hradu nedostanete. Navic se tam neda ani teleportovat, takze smula. V hrade je artefakt nezbytny k dohrani hry. Setkal se nekdo taky s timto problemem? Existuje jina moznost jak se dostat do hradu?

2007-12-25 - 12:39:00

p_lichnovsk001 | Vyreseno

Vyreseno a dohrano :), moc pekna hra. Pro vsechny, kteri se potkaji se stejnym problemem. Hlava otevira pouze dvere do hradu. Prikop se spousti koly na hradbach.
Ty bohuzel po otoceni vypadaji, jako by se nic nestalo a tak se muze stat(pokud nehrajete podle navodu), ze omylem s nekterym otocite vice nez jednou a pak je z toho zakys.
Doporucuji v takovem pripade rozestavet 4 cleny skupiny ke kazdemu kolu a jednoho s helmou neviditelnosti poslat dovnitr a otestovat, ktere kola maji byt otocena a ktere ne (tech padacich mostu je tam vice).

P.S. rada pro vsechny co nechteji prijit o nervy - v posledni vezi je nutne sezbirat 4 koule, pred tim nez vstoupite do posledniho patra. Z posledniho patra se neda vratit do predchozich pater.
A tak se Vam muze stat, ze po vymlaceni celeho patra (coz je opravdu obtizne vzhledem k 5-6 minotaurum), zjistite tak jako ja ze mate pouze tri koule a muzete se jit klouzat = nahrat save a souboje si zopakovat, coz je fakt o hubu.

2007-12-28 - 12:26:00

Mateej | Překvapení

Teda alespoň pro mě, a to příjemný. Možná sesmolím i recenzi, pokud se k tomu nikdo nebude mít.

2007-12-29 - 00:02:00

davesade |

O recenzi uvažuju, jak si to teď procházím znova, tak mi to přijde odůvodněné. Hlavně zkouším ty různé alternativní systémy atd. Je to fakt perfektní.

2007-12-29 - 14:31:00

Mateej |

Dokud to máte v čerstvý paměti, tak by mě teda zajímalo, jakým myšlenkovým pochodem jste vyřešili puzzle v druhým patře Bílý věže (gongy a mluvící spřízněné sochy).

2007-12-29 - 23:18:00

davesade |

Podle věku soch, ne? Pak se zagongalo a bylo. Akorát se to muselo pečlivě číst a psát na papír no.

2007-12-31 - 16:42:00

Mateej |

Mně právě přišlo, že těch pět soch lze podle jejich hlášek roztřídit nanejvýš do tří generací pětičlenné rodiny, nicméně hra vyžaduje přesnou posloupnost, tak by mě zajímalo, jestli sem takovej dement, nebo se tenhle puzzle dal vyřešit pouze s částečnou přesností a zbytek (jak jdou po sobě sourozenci v rámci jedné generace) se muselo vyzkoušet.

2007-12-31 - 23:07:00

davesade | Sochy

No takhle - je tam babička, teta, matka a dvě sestry. Jde to z toho vyčíst, jen si to musíš prostě napsat na papír ;).

2008-01-01 - 12:10:00

Mateej |

Jo, ale to nedává přesné pořadí všech zúčastněných, ty dvě, co jsou sourozenkyně, se prostě musej vyzkoušet. A vzhledem k tomu, že není dáno ani to, jestli se s nima všema musí hejbnout od nejstarší k nejmladší nebo opačně, to dává čtyři možné posloupnosti, které musí hráč vyzkoušet. Takže to hráč po několika neúspěšných pokusech může vzdát s tím, že je asi úplně mimo. Prostě mi přijde divný, že řešení je podmíněné nutností vyzkoušet několik kombinací, jako že která z nich je ta pravá, což je u puzzlů trochu neobvyklý.

2008-03-26 - 23:05:00

Heimann |

Už se vám stalo, že vaše družina zemřela uprostřed nějaký lokace nudou? Tak MOJÍ družině se to stalo v Neviditelným městě. Jediná lokace, která mě bavila, byla Bílá věž, a pak nic. Prostě rubat pořád dokola dost tuhý nepřátele mi přijde jako ztráta času, zvlášť když vím, že hádanek se dočkám minimálně, dialogů ještě míň, o dialozích a příběhu se radši nezmiňovat. Nemá to atmosféru jako Dungeons of Avalon, nemá to hádanky jako DM, nemá to dynamičnost jako Black Crypt. Prostě jsem to smáznul. Je tu někdo, kdo to vidí jinak? BTW Dave, proč sem vlastně odmítáš zařadit Dvojku (teda ne že bych ji hrál)?

2008-07-28 - 12:38:00

Mateej | 2Heimann

Vlastně jsem učinil velmi podobnou zkušenost (kterou jsem popsal v recenzi, která už několik měsíců leží někde u Davea v poště). Počáteční nadšení nad tím, jak to vypadá docela hezky a má to docela propracovaný systém, se někdy v polovině zvrhne v nudu.

2008-07-28 - 12:56:00

Ringo | Heimann

je to tak, Brany Skeldalu jsou proste slabsi, predci je i free fandovsky projekt Cardhalia, ktery vtahne atmosferou a drzi si ji az do sameho konce. Druhy dil neni dungeon ani RPG, je to cistokrevna adventura.

2008-07-28 - 13:53:00

Heimann | 2Mateej:

Hm, škoda, tvoje recenze mi mohla ušetřit čas, kdybych ji bral jako varování.

2008-07-28 - 15:03:00

Heimann | 2Ringo

S tím lze pouze souhlasit, Cardhalii jsem dohrál až do outra. A screeny na dvojku vypadaj dobře, i když o hratelnosti samozřejmě nevypověděj nic.

2008-07-28 - 15:06:00

Jab |

Mě to celkem bavilo až do konce. Je to taky někde mezi 7/10 a 8/10. Každopádně hlavně grafika je opravdu příjemná. A i to dělení party stálo za hřích.

2008-07-28 - 17:11:00

Mateej |

Jo, to dělení byl docela dobrej nápad.

2008-07-28 - 17:36:00


Firefox 2 Přidej RPGhry.cz na Seznam AddThis Social Bookmark Button
© RPGhry.cz, Všechna práva vyhrazena | Kontakt: info@rpghry.cz
Doporučujeme: BezvaData.cz - váš server pro sdílení dat