Největší kolekce RPG ke stažení

Dragon Quest 6 | Info hry & Komentáře

Dragon Quest 6 - obal
Vyrobce: Enix CorporationWWW:  
Vydavatel: Enix CorporationPlatformy: SNES
Datum vydání: 1995Rating
Japan RPG pro SNES, jedná se důstojné ukončení ságy starého věku. Další díly jsou již trochu jiné. 
Vkládání komentářů je momentálně zakázáno.

Komentáře uživatelů:

Ringo | Nadhera

Tak mam za sebou asi nejakych 20 hodin Dragon Questa 6 a nestacim se divit. Dva paralelni svety, kdyz mi v jednom reknou, ze se tam ci onde nachazi neco a ja se z tohoto sveta tam dostat nemuzu, staci navstivit ten druhy, kde cesta do daneho mista je, pribeh spletity, postava se rano probudi a nevi poradne kdo je, v druhem svete me poznavaji kym jsem, ale ja o tom nemam ani paru ze tim jsem...takze ted je mi jasne, odkud plnymi hrstmi kradl Chronocross. Narozdil od nej ma vsak DQ6 zapletku poutavejsi a RPG system 1000x lepsi.

2007-05-14 - 08:18:49

davesade | Nadhera

DQ6 ozkouším... ale s tím plamenným odsuzováním Chrono Crossu pomalu, osobní vkus je osobní vkus. Průměrné hodnocení 93% hovoří tak nějak v globálu, že problém se vkusem nemají všichni stejný ;).

2007-05-14 - 10:06:30

Ringo | Nadhera

nechci se postet do nejakeho plamenneho flame o Chronocrossu, nicmene jsem prosel spoustou diskusi o teto hre a kdyz mi par lidi napsalo, ze nepouzivali vubec kouzla, protoze jim hra pritom pada, a dojeli to dal bez tech kouzel, nez jsem se dostal ja, tak to o necem vypovida. Prinejmensim o tom, ze cely ten soubojovy system je tam k nicemu, stejne jako souboje z kterych nic nemas:-) tohle uz neni otazka vkusu, tohle uz je proste vylozene chyba hry. Rekl bych ze spoustu hracu spise ovladla totalni vlna hype, takze ta hra vlastne ani nemohla byt spatna, at je jakakoliv.

2007-05-14 - 10:17:14

davesade | Nadhera

Mně ty souboje zase přijdou naprosto originálně vymazlené, v kontextu způsobu vývoje postav. Mno a hlavně nejsou náhodné v drtivé většině případů ;). Kouzla jsem používal notně, hra se mi pravda dvakrát sekla, ale neviděl jsem v tom souvislost, takže těžko říci. A jak může být souboj k ničemu taky moc nechápu - máš z něj expy a loot, stejně jako ve všech hrách - něco jsem nepostřehl? A hype se mi docela dobře vyhnul ;). Jestli si jako nezobáš nějaké minoritní názory a ty nenafukuješ...

2007-05-14 - 11:33:32

Ringo | Nadhera

minoritni urcite ne. Souboje jsou k nicemu z nekolika hledisek - 1. jak te muze bavit soubojovy system, v kterem nemusis, opravdu nemusis, jedinkrat pouzit kouzlo. 2. Jak muze byt zabavny, kdyz z nej nemas expy, akorat ti semo tamo pribude +1 k HP, coz te nijak nevytrhne a navic to pribyva jen nejake 3 - 4 fighty po boss battle. 3. Co vidis na tom systemu vymazleneho, me prisel uplne nepouzitelny a nesystemovy. Naplacat kouzla do slotu a pouzivat je dokud se nevycerpaji. 4. Devalvace postav, prilis velky pocet postav zapricinil akorat to, ze se v nich clovek ztratil, nasel si par vyraznych charakteru a s nima proslapal vetsinu hry, ostatni postavy byly naprosto zbytecne. Kdyby misto 42 postav bylo 8 postav, kterym by se rozvijel charakter zavisle na deji ve hre, tak jeste mozna. No a jsme v tom flame, do ktereho jsem se nechtel dostat:-) Co se tyce minoritnich nazoru - hype podlehli recenzenti, jejichz recenze se dostaly na ony tzv. renomovane servery, ktere nam maji dat kvalitni nazor na hru, dle ktereho se budeme ridit. Ale zkus si opravdu projit par diskusi + hracskych recenzi, mozna te prekvapi, jak se v kazdem, i tom pochvalnem nazoru, objevuji jista ale.

2007-05-14 - 11:46:20

davesade | Nadhera

To je možná celej ten trik. To co jsi vyjmenoval je určitě objektivní pravdou, pokud to srovnáváš s tradičními japan RPG. Je to prostě jiné. Ale horší nebo špatné? Neschopnost oprostit se od zaběhlých kolejí to je. Právě to postupné zvedání HP a dalších vlastností mi přijde skvělé - mám to raději, než level up, kdy mi přibyde najednou 200 HP. To samé kouzla - bojováním si nabíjíš jednotlivé sloty a ty pak používáš. To mi přijde v pohodě, je to jen jiné, než v tradičních hrách. A o tom to podle mne celé je. Mně to neuvěřitelně sedlo, i když jsem si na to dlouho zvykal a také jsem se ťukal na čelo - očekávajíce zaběhlej systém. Nakonec jsem byl ale mile překvapen. (Postav je tam skutečně mnoho, abych se přiznal, o tomto počtu jsem neměl zdání, každopádně o tom, jak moc velké věci se musí ve hře dít, abys byl ty spokojený, jsme se už bavili ;).

2007-05-14 - 13:15:23

Ringo | Nadhera

u DQ6 je to tu uz offtopic, takze dodam jeste posledni pripominku k Chronocrossu. Ano, je to jine, neni to typicke, problem je ale v tom, ze to nefunguje. Nejen ze zadny levelup, ale ani vyvoj postavy se nekona, z vetsiny souboju opravdu nic nemas, HP + 1 ti pribude po fightem s bossem, kde toho dostanes vzdy trosinku vice jen v naslednych 2 - 3 soubojich a to vetsinou jeste u postav, ktere se boossfightu nezucastnily. A HP + 1 k 150 HP jednou za uhersky rok nepovazuji za vyvoj.

2007-05-15 - 06:53:15

davesade |

Mně HP+1 přibejvalo skoro pokaždé, takže to za vývoj považuji - mně to funguje, jinak řečeno.

2007-05-15 - 07:25:36

Ringo |

tak to si ted fakt vymyslis, HP + 1 pribylo jen parkrat po bossfightech a pak jsi z dalsich souboju nemel vubec nic krom penez, predmetu, popripade nejaky matros. Tohle ti ostatne potvrdi i kazda recenze. Klidne si to over u Hoborga, ktery tu hru prave kvuli tomuhle prestal hrat jeste drive nez ja.

2007-05-15 - 08:31:19

davesade |

Ne. Určitou nadsázku "každý souboj" snad cítíš, ale prostě "po bossfightu" si vymýšlíš ty. Ale nevadí, chápu, co chceš říct.

2007-05-15 - 12:37:01

Ringo |

nechapu co tim chces rici. Realita je takova - postavy dostanou k statistikam prirustek po bossfightu. Tak to proste je. V normalnich soubojich se pak jen dorovnavaji HP tem, kteri dostali v bossfightu malo nebo nic, protoze se jej nezucastnili. Po te co se to dorovna, nemas pak z normalnich souboju zhola nic k statistikam postav. Takhle jsou nastaveny pravidla teto hry.

2007-05-16 - 07:51:13

davesade |

Nestudoval jsem to, pravda, každopádně po bossfightech se mi zvyšoval max level (hvězdy), ale hitpointy atd. se mi zvyšovaly nepravidelně po normálních bitkách. Takhle si to pamatuji.

2007-05-16 - 09:27:15

Ringo | ufff dohrano

Vcera v 23:45 padl finalni boss, utiram pot z cela:-)))

2007-07-18 - 11:58:17

Ringo | ....

vypada to ze eBay asi unikly piratske aktivity tohodle shopu, coz je hodne zvlastni.

2009-02-17 - 09:09:00

Deshien |

Ja bych ho prasknul:)

2009-02-17 - 18:55:00


Firefox 2 Přidej RPGhry.cz na Seznam AddThis Social Bookmark Button
© RPGhry.cz, Všechna práva vyhrazena | Kontakt: info@rpghry.cz
Doporučujeme: BezvaData.cz - váš server pro sdílení dat