Největší kolekce RPG ke stažení

Ishar 3 - The Seven Gates of Infinity | Info hry & Komentáře

Ishar 3 - The Seven Gates of Infinity - obal
Vyrobce: SilmarilsWWW:  
Vydavatel: SilmarilsPlatformy: PC, Amiga
Datum vydání: 1994Rating
Třetí díl potvrzuje předchozí - Isharové patří do platinového fondu počítačové zábavy vůbec. 
Vkládání komentářů je momentálně zakázáno.

Komentáře uživatelů:

Swashbuckler |

Konečně je tu to ISO. :-) A já jdu konečně spát...

2006-03-11 - 03:40:20

902 10 | 92%

trochu nepravem opomijeny 3. dil mnou pravdepodobne nejoblibenejsi rpg serie ishar je podle me tim nejlepsim, co tato kultovni serie nabidla. silmarils vzdy totalne excelovali grafikou a ishar 3 je v tomto smeru skutecny majstrstyk. neuveritelne stylova grafika, proti ktere vga v podani takoveho westwoodu vypada jako uboha detska patlanina, pomaha vytvaret zvlastni a neopakovatelnou atmosferu, kvuli ktere clovek obcas primhouri oko nad mensimi pihami na krase. ishar 3 obsahuje generator charakteru, jako jakysi posun v nepriliz user-friendly pristupu predeslych dilu, nicmene to neni zrovna to prave orechove, protoze pobihani po hospodach a hledani svych oblibenych charakteru (targhan, zeloran etc.) patrilo mezi oblibene kratochvile a byl to i jakysi trademark teto serie. na druhou stranu jednou vyhozeni clenove party jiz nejdou znovu najmout a bohuzel opet dochazi k situacim, kdy jste nuceni obetovat nektereho clena party, kvuli najmuti postavy dulezite pro pribeh. a propos - pribeh. ten je tradicne nastinen jen mlhave a v podstate ani neni moc dulezity. v jeho prubehu je hrac nucen cestovat casem, coz se projevuje na vzhledu mesta a na konci hry ceka opravdu majestatny badguy - drak. ishar 3 je uz tradicne velmi tuha hra, kterou bez obcasne pomoci navodu dokoncili jen opravdovi mistri a je velka skoda, ze timto dilem serie skoncila.

2007-03-06 - 14:53:33

davesade | 92%

Tuhost hry, která je způsobena nepříliš logickým zadáváním úkolů a postupů je patrně jediný a největší důvod, proč bych nedal Isharovi 3 9/10. Když si vzpomenu na Ishar 2 (můj vůbec první dungeon na PC!), který byl sice tuhý, ale perfektně hratelný a logický (no i když chvílemi...), proklínal jsem cestování časem ve trojce, kdy jsem se skutečně musel asi pětkrát podívat do návodu (kritické místo všech hráčů, žádná novinka), než jsem se pohnul. Finálního draka jsem ale nikdá neporazil.

2007-03-06 - 17:40:44

Ringo | 92%

souhlas s 902 10. Ja to vidim podobne. Graficky jediny dungeon, ktery by se dal ohodnotit jako mistrovske umelecke dilo s neopakovatelnou atmosferou. Ishra trilogie je nejhezci dungeon a rovnez bych se nebal rici nejlepsi, byt pribehove nebyl nijak zvlast vypravny a ukecany jako treba Land of Lore nebo pozdejsi Stonekeep. Ishar 1 bych dal 8/10. Byl to takovy spravny zacatek, byt ne nijak zvlast rozsahly, spise takova chutovka. Ishar 2 10/10, podle me nejlepsi a nejpromyslenejsi dil serie. Ishar 3 9/10. Perfektni atmosfera, vytknul bych je rostouci silu banditu ve meste, ale autori asi prisli na to ze se v meste v Isharu 2 poradali levelovaci a vydelavaci orgie prave na banditech, z kterych byly slusne expy a docela dost penez. Nerekl bych ze Ishar 3 byl nelogicky, stacilo jen dobre sledovat casovou dimenzi v ukazateli a clovek byl hned v obraze. Rekl bych ze to s tim casovym strojem bylo neco naprosto genialniho. To spise v Isharovi 2 se vytuhavalo na dead endech a slepych mistech, kdy jste ve vezeni zjistili ze nemae nejake zvire ktere by vam melo donest klic a pod. Po RPG strance pravda Ishar neexceloval, bylo to spise o atmosfere, prostredi, dokonale promaknutem svete a te grafice. RPG stranka byla jednoducha a dalo se najit spousta exploitu. Treba v jednicce jsem naleveloval na max hned u prvni vesnice, stacilo najit to misto kde hra hrkla na harddisku a po prekroceni onoho mista se vzdy objevili potvory. Stacilo je mlatit tak dlouho az mel clovek maximalni level. Totez v Isharu 2, stacilo ve meste najit to prechodne misto a tam se zjevovali zase banditi. Sice jsem nedosahl max level, ale mel jsem prachy na Chaos brneni a zbrane. Ishar 3 to zatrhnul, banditi levelovali spolecne s vasi partaji. Dalsi exploit se nachazi na konci Ishara 3, drak byl naprostou hrackou, stacilo do nej rubat a ve chvili kdy chtel rubhnout drak stacilo couvnout ven z te mistnosti kde drak byl. Drak vas samozrejme nepronasledoval. Tento souboj jsem vyhral bez jedineho skrabnuti. Ale co na tom, atmosfera byla jedna z nejlepsich jakou muze dungeon mit.

2007-03-07 - 07:13:38

Richmond | 92%

Já se nestačím divit Ringo :) Ishar 1 má u Tebe 8/10??? Vždyť to je pouhopouhá procházka lesem s navštívením tuším 2 prťavých kobek. I když to má moc pěknou atmosféru, tak to postrádá veše co pokud vím Ty vyžaduješ a co jsi vytknul ostatním podobným hrám (EoB, Black Crypt). Navíc v jedničce ještě byl ten přitroublý systém placení za ukládání pozic.

2007-03-07 - 11:28:59

davesade | 92%

Docela se také pozastavuji nad tvým hodnocením všech Isharů, ačkoliv mám tu sérii rád (hlavně dvojku). Asi přepíšu recenze na pořádný rozsah, ale na hodnocení tak nějak trvám. 5 - 9 - 7 u všech tří dílů, na rozdíl od současných 6 - 8 - 8.

2007-03-07 - 11:37:17

Ringo | 92%

moc slovickarite. U jedne hry se mi to libit muze, u jine ne. Ishar 1 mel perfektni moznost najimat postavy v hospodach, coz navozovalo dojem ze jde o charaktery, ne jen figurky ktere si nacisilkuji. Chozeni po lesich, mestech dungeonech - o tom to je, nejen o jedne zatuchle kobce:-) Ono hodne plati ze kdyz dva delaji totez, neni to totez. U Ishara citim ze ma dusi, u Eoba citim ikonovitost a dejme tomu perfekcionistickou roboticnost:-)

2007-03-07 - 12:22:33

davesade | 92%

(Mno právě u Ishara 1 mám nejvíce pocit, že najímám statistiky s obrázkem ;).

2007-03-07 - 15:13:22

Ringo | 92%

ja ne, protoze postavy maji urcity charakter a dokonce se vzajemne mohou nenavidet, takze se mlati mezi sebou. Samozrejme nejde o nejakou hlubokou charakterovou propracovanost, ale na tehdejsi dobu na PC slo o unikatni navozeni dojmu, ze postavy patri do tohoto sveta a nejsou to zadne ikony ktere hrac vytvori.

2007-03-08 - 08:14:04

davesade | 92%

Jo, na PC asi jo, na Amize byly věci jako Fate - Gates of Dawn - které Ishara 1 předbíhají mílovými kroky. Zrovna to hraju na emu.

2007-03-08 - 09:23:28

Ringo | 92%

Tak Fate je uplne jina kapitola, to je jako srovnavat Black Crypta s Wizardry 7. Ja to kdysi taky rozehral, ale zub casu jiz tuhle hru nahlodal tak, ze mi prisla tezce user unfriendly. Spise se odehrava na textovem zaklade. Kazdopadne to chce tuzku, papir a vsechno peclive zapisovat.

2007-03-08 - 10:23:26

902 10 | 92%

nez dat isharu 1 5/10, to radsi pls zustan u tech hodnoceni 6-8-8. nebo jeste lip 6-9-8 aby se koza nazrala a vlk zustal cely. tohle si ishar nezaslouzi (to same al-quadim). drak ve trojce mi dal zabrat a nekolikrat jsem zavelel na ustup do mesta vyrestovat, ale nakonec jsem ho sejmul. obtiznost byla pekelnejsi ve dvojce, tam jsem totalne zatuhl na problemu s orlem. neobjevil jsem 4. ostrov a sve sily jsem uprel na akeer`s island. ishar 1 ma sve chyby (za kterou ale NEpovazuji ukladani pozic za $), je to zejmena nic moc interface (ovladani se ale da vylepsit pouzivanim Fklaves), ale je to presne tak, jak rika ringo. ta hra ma dusi, narozdil od EOBu.

2007-03-09 - 15:17:42

newky | Zvuk

Zdravím RPG maniaky, jsem tu nový, nějak jsem v poslední době propadl těmhle starým klasikám, které vycházeli, když jsem chodil do základky (začalo to tím, že jsem před nedávnem dohrál Dungeon Master 2), a tak jsem narazil na tuhle super stránku. Ale k věci: podařilo se vám u Isharu 3, co je tady ke stažení, rozchodit zvuk? Já mám na výběr v menu jedině "sound blaster" nebo nic a ani v jednom případě zvuk nejede :) Pouštím to normálně přes dosbox.

2009-03-16 - 01:09:00

newky | Gramatika

Pardon, klasiky samozřejmě vycházelY, no ale na druhou stranu, já si s těmahle starýma hrama poslední dobou pomalu i povídám, takže není divu, že mi přijdou když už ne žívé, tak aspoň životné :-)

2009-03-16 - 01:11:00

Richmond | re: Newky

Zdar, to je jistě chvályhodný počin, projet se starou klasikou. Ale možná v případě Ishar bych zkusil od prvního dílu. Není to extrémně dlouhé a pořád pěkně nakreslené.

2009-03-16 - 08:13:00

dym |

Bohužel to po mě požaduje kód s odkazem na slovo na řádce v manuálu. Manuál stažený z netu na to nezabral.

2009-06-14 - 17:28:00

ehee | problem

asi nebudu sám, co měl problém se spuštěním Ishara 3 z trilogy kolekce v dosboxu. Vyřešil jsem to snížením cpu cyklů, mě se osvědčilo na 2500. Takže si to pouštím pomocí (namountovani disku mam v defaultne v dosbox.conf):
cd ishar3
cycles 2500
start

2009-08-03 - 03:55:00


Firefox 2 Přidej RPGhry.cz na Seznam AddThis Social Bookmark Button
© RPGhry.cz, Všechna práva vyhrazena | Kontakt: info@rpghry.cz
Doporučujeme: BezvaData.cz - váš server pro sdílení dat